4 سال پیش 5 اسلاید 141 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (138)
  • حقایقی برگ ریزون کره جنوبی؟
    شخصیت شناسی از روی رنگ مورد علاقه؟
    آموزش پیدا کردن فونت و سیمبل؟
    اوکی ولی خوشحال میشم فالوم کنی بیب..!
    زیر 72 ساعت بک میدم...
    ممنون میشم پین کنی ادمین...

  • آقا، ما الان که امتحان داریم زنگای فارسیمون همش نگارشه و انشا میخونیم. همون لالایی مادرو اینا هستا، هر بار بچه ها میان میخونن همه یه چشم اشک یه چشم خون. منم بدبختی از گریه مردم خندم میگیره😂بمولا رو.انی نیستم یا از غمشون خوشحال نیستم، فقط -گریه- کردنشون برام خنده داره...امروز منم زاااار زاررر😂

    • 😂💔

    • ولی تاحالا ۲۳تا پیام نداشتم🥲💜🫂

      ببخشیددد🥲🖤

    • چرا معذرت میخواییی مصخشجظختظو؟؟؟؟
      ببخشیدددد نتونستم بیشتر بدم3>بخللل🫂🫂🫂🫂🫂

    • چون من پیام ندادم بهتتتت
      همینم زیادهههه🫂🖤🥲

    • بقل🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂

    • نصنسحشحشهنشچسپستسخس نهههه چراااا عذر خواهی میکنی من معذرت میخوام که خیلی وقت بود حرف نزده بودیم
      واسا امتحانام تموم شه (شایدم امشب🤣)بیشتر ۲۳ تا کامنت برات میذارم شدوووو

    • 🫂🫂🫂🫂🫂🫂🦇🫂🫂🫂🫂🫂🫂

    • 🫂

  • کاش یه کپی از خودم داشتما، میذاشتمش جای من توی روابط انسانی جوابگو باشه

    • خب اگه کپی تو باشه، اونم از روابط انسانی بدش میاد😂

    • 🤣نه، یه کپی جسمانی از من که روابط اجتماعیش خوب باشه

    • 😂👍🏻

  • گردنم منتظره یکم بکشمش تا محکم بگیره

  • مگه غذا ندارین؟غذا بقول

  • سرما نقول

  • سرما قولدگی خیلی بده

  • گورباگه ها به بهشت می روند

    • و سمورا

    • و قوفاش ها🦇

    • و عروس دلیاییا👶🏻💜

    • 🦂و عگرب های مهربان

    • و entp ها 😂💔

    • و e fj ها🤣😔و کلیه ایکس‌ایکس‌ایکس‌ایکس‌ها(اینطور نوشتم چون تستچی ایکس رو سانسور میکنه

    • و همه دنیا بجز من
      من میرم ج.۶نم😂💔
      (از خودم بدم نمیاد ولی هیچکس نره ج.۶نم، ج.۶نم نالاحت میسه👶🏻👍🏻🤍بعلاوه اونجا گرم و خلوته😂)

    • توهم بیا بهشت، اصلا جه.نمم میبریم بهشت ناراحت نشه🤣😔🤝

    • توهم بیا بهشت اصلا جه‌نم هم میبریم بهشت ناراحت نشه😔🤝🤣

    • میسی😂💜

  • اوه هولی نایتتتتتتتت

  • فقط یکم زمان بره...اگر کامل حروفس رو یاد بگیری فقط باید حروف رو پشت سر هم بذاری و چیز خاصی نمیخواد

    • خو اینجوری که چینیم راحته😂

    • 😂😔نه دیگه، کد مورس کلا _ و . هست، تازه گرامر و اینا هم نمیخواد برای جمله سازی فقط باید حروف رو کنار هم بچینی

    • 😂قانع شدم
      بعد امتحانا میرم تو کارش👍🏻😂

    • 🤣🤣🤣خیلی باحاله، اگه رفتی تو کارش بیا باهم صحبت کنیم

    • فعلا انگیزه ام گفت خواهرش انرژی سرما قولده میره مراقبش باشه هروقت اومد باشه😔😂💔

    • 🤣😔خب استامینوفن بقولن...خب منتظرم من، هر موقع حوصله کردی ساختی محض احتیاط بهم بگو که حمایت کنم چون توی تازه هام نمیاد شت...

    • تنکس🥲🤍

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.