4 سال پیش 6 اسلاید 554 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (29)
  • درونگرایی یا برونگرا؟خودم میانگرا

  • وای من همیشه دارم جیغ میزنم تو خواب ولی کسی صدامو نمیشنوه
    ج‌چ:چند سالته؟ آرمی هستی یانه؟ میای پیوی دوست شیم؟

    • 13سالمه ارمی هستم و حتما میام

    • وای من دقیقا از وقتی یه نفر اومده تو اکیپمون و حس میکنم داره جامو میگیرع.... این خوابو میبینم که جیغ میزنم و اخر خفه میشم و وقتی می .می
      رم:/...

    • وای من از اکیپ قبلیم ترد شدم تو اکیپ جدیدم دارم کیف میکنم
      یکی تو اکیپ قبلیم منو بیرون انداخت

  • من تو خوابام یا همش میدونم خوابم
    یا همش یکی داره میدزدتم
    یا دارم جیغ میزنم کسی نمیشنوه

  • بنده فقط چرت و پرت می بینم مثلا یه بار خواب دیدم : سردار سلیمانی با فضایی ها جنگید ، خلاصه که یه بارم خوابی ندیدم که معنی داشته باشه 😂😂🍄

  • من همیشه خواب میبینم تو مدرسه و جا های عمومی لخ*تم

  • سیگار میخام.....

  • من تو خواب هام میخوام داد بزنم بعضی اوقات ولی صدام بیرون نمیاد یعنی چی؟

    • منم اون روز خواب دیدم میخواستن منو بدو زدن نمیتونستم داد بزنم

    • منممممم دقیقا منم میدزدن بیشتر اوقات اصلا وقتایی که یکی مید. زدتم یا کلا از این صحنه ها صدام نمیاد اصلا

    • اوو

    • خیلی بده😭

    • بابا من چند تا همزاد دارم نمیدونمممممم

  • من همیشه خواب میبینم کسی صدامو نمیشنوه

  • تست فوق العاده بود💜
    منم تست های خوبی میسازم😍
    خوشحال میشم یه سری بهشون بزنی😘
    تازه...
    فالو کنی بک میدما😗

  • ج چ:
    میدونی قضیه ی لک لک ها دروغه؟😂🤝😔

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.