4 سال پیش 6 اسلاید 1,409 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (53)
  • بخدا ی لحظه قلبم شوکه شد داره تند تند میزنه

  • من مریکت میدوستم که اگه اینجوری شه😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • نهههه چرا آخهه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    من فصل ۵ رو دیدم میدونم همتون دیدین اما چیزی از متنفر شدنشون ندیدممم😢😢

  • دوستان من کل داستانپ لو دادم اگه میخواید لو نره نخونید

  • با معجزه گر زنبور معجزه گرارو بر میداره
    بعد آرزو میکنه مرینت بعد این ک اون معجزه گرارو بر میداره آزاد میشه بعد گابریل آرزو میکنه امیلی برگرده بعد و وقتی میفهمه یکی باید قربانی شه خودش قربانی میشه . با انتخاب خودش
    بعد به مرینت میگه به پسرم نکو من شرور بودم برای اون از من یک قهرمان بساز و تماممممم

  • بذارید من یه اسپویل کنم!
    و بهتون قول میدم این اتفاق ۱۰۰ درصد میفته!
    آخرش ادرین میره ی مدت لندن و حلقرو میده لیدی باگ!
    بعد مرینت میره خونه ناتالی اینا با ظاهر لیدی باگ میفهمه گابریل هاک ماث یا مونارکه بعد بعد اینا با هم میجنگن مرینت میفهمه اون چرا معجزه گرارو میخواد گابریل اونو نبش میزنه با معجزه

  • باید ب آدرینتی های عزیز بگم که: تسلیت میگم این خبر واقعیه و توسط جرمی تایید شده
    *اشککک

  • *وی به افق های دور مینگرد🗿👌..ـ.

  • نههههههههههههه امکان ندارههههههه 😭😭 مرینت و آدرین که باهم خوب بودن 😢😭

  • لان فقط توماس و جرمی رو میخوام میخوام جرشون بدم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.