ما با بودن در کنار دیگران یاد میگیرم، که انسان باشیم!
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ما با بودن در کنار دیگران یاد میگیرم، که انسان باشیم!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
جمله ی با معنی و خاص به یاد موندنی نیست اما کارکتر هایی که میرن و لحطاتش فراموش نشدنی
{ هر چیز تلخی ثمره اش یه چیز شیرینه که بعدا میچشی } یک ضربالمثل چینی در پسر نپتون از مجموعه قهرمانان المپ که ادامه مجموعه پنجگانه پرسی جکسون هست
عالی بود تست
چالش : فرق قه قهه و هق هق تو یه حرف ولی تو واقعیت از زمین تا اسمون
همه بیشعورن:)
از کتاب بیشعوری:/
و من کسیم که با جدا شدن از اون آدما موزاییکاشونو دور میریزم من شرور به نظر میام اما اگه اون واقعا دوسم داشت کنار میموند و شرور واقعی اونه نه من دور بریزین حتا اگه شرور و دیوانه خوانده شید دور بریزید آدمای قدیمیروگذشته گذشته آینده رازه فکر کردن به گذشته و ادمای اون زمان مثه شمردن ستاره زیبا وقت تلف
حتی اگه این زندگی همش ساختگی باشه اهمیتی نداره چون لحظات خوبی که داشتیم واقعی بودن
:)) جمله های قشنگی میگی
ادمین فالوت کردم بفالو پیلیز😐🤝
...اوک