سلام امروز میخوام بگم که مرینت و آدرین به هم میرسن . و چند تا نشونه یینگ و بانگ رو هم مثال بزنم 😊
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام امروز میخوام بگم که مرینت و آدرین به هم میرسن . و چند تا نشونه یینگ و بانگ رو هم مثال بزنم 😊
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالی بود
چالش: آدرین/کت نوار
مرینت/لیدی باگ
لوکا/وایپریون
😅
چالش: 1. فحش ندید😂😐
کاگامی و مرینت و لایلا و بانیکس و مایورا
وااای ای کاش مایورا معجزه آساش واقعی بود😍😍😍😍
2. فحش ندید😂😐😂
3. فحش ندید😐
4. فحش ندید😬😬
5. فحش ندید😑😑😑
6.
7.
8.
9.
.
.
.
.
.
(و وی تا صبح میگوید:فحش ندید😐😐)
😂😂 باشه نمیدی م 💞
😂💙
سوال 6 هم درسته چون از اون طرف یین و یانگ کامل میشن
💕💕💕
سوال 4 کاملا درست بود چون کاگامی یانگ هست لباسش مثل علامت یانگ هست و اگه با آدرین باشه یعنی دوتا یانگ با هم هستند و این اشتباهه
لوکا و مرینت هم با هم دوتا یین میشوند
👌💞💞
یه اشتباه
یینگ غلط هست
یین درست هست
بله ببخشید ممنون 💞
😄💜
نتیجه تست
🐞🐾🐞🐾🐞🐾🐞🐾🐞🐾🐞🐾🐞🐾🐞🐾🐞🐾🐞🐾🐞🐾🐞🐾🐞🐾🐞🐾🐞🐾🐞🐾🐞🐾 چالش تو میراکلس کی رو خیلی دوست داری ؟ 🐞🐾🐞🐾🐞🐾🐞🐾🐞🐾🐞🐾🐞🐾🐞🐾🐞🐾🐞🐾🐞🐞🐾🐞🐾🐞🐾🐞🐾🐞🐾🐞
معلومه که کت نوار عاشقشم خیلی بامزه اس😍😍😍😍😜
ممنون تستات حرف ندارن❤❤❤❤🧡🧡🧡🧡💛💛💛
ممنونم 💕
آره خیلی بامزس ❤
ممنووووووونم 💕
چالش = رز
ممنون 💕
منم با حرف کاگامی موافقم😍 اما نه اون تیکه که میگه منو آدرین برا هم ساخته شدیم😒🔫😐
( به آدریگامیا بر نخوره من کلا با شیپ کاگامی و لوکا مشکل اساسیی دارم😅🔪)(نه با لوکا و کاگامیا😅فقط بعضی اوقات حرس دارارن😡 هردوشون😑) عالی بودددد😘😘😘😘
😂😂😂😂
نگران نباش تقریبا همه میراکولری ها اینطورین 😂
ممنون عزیزم 🌟❤
عالیییییییی بود 💖💖💖💖💖💖💖
ممنون خوشگلم ❤
اوووووو چه باحال
چالش:کاگامی لوکا پلگ
😉😗 با اینکه کاگامیو هی فوش بارون می کنم ولی بیشتر اونو دوست دادم😐
عالی