4 سال پیش 6 اسلاید 782 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (123)
  • *ذوق

  • داوش گلم منم یه دیوونم تعجبی نیس خوشملم
    راستی احساسات درونت خیلی قشنگه

  • خیلی خوب بود 💗💗💗💗💗
    منم مث تو فقط توی مجازی خودمم 🥲

  • گود عالی بعدی

  • بد جایی کات کردییی...
    پارت بعدیییییی

  • اوکی ولی اسلاید اخر...🥲

  • خب اولا که من اصن نمیرم.دوما دیگه از این حرفا نزنیاااا.ما همیشه باهاتیم
    سوما تو کرم دارییییی؟؟؟؟؟؟هاری بفهمه یونگی و شوگا یکین که سکته رو زدههههههه.البته خودم اینو میخوام😐

    • اگر ترکم کنی خودم میام خونتون موهات و میگیرم برت می‌گردانم تستچی....اوکی هاری سکته کنه شما میدوستین؟ ببینین من از اینن کامنت هاتون برای پارت آخر تصمیم میگیرما همتون میگین هاری بدبخت رو بکش

    • نهههه.نکشیششششششش.گوناه دارههههههههه

  • ابجی جون منم مث توام دوستای مجازی خیلی بهتر از اونایین که تو واقعیتن اونا فقط بلدن موقعس که شادی پیشت باشن من از طرف دوستای واقعیم خیلی اسیب دیدم😞😐خیله خب حالا بیا فاز فیلما نریم 😂

    • نه خداروشکر سرطان ندارم راستش من آدم خجالتی و استرسی هستیم و میکنم اصلا با دنیای واقعی اوکی نیست💜💔💜

      خیلی ممنون میسو🥰🥰🥰💜💜😊

  • منم دیوونم اجی عادیه😂😂

  • خب خب دیشب وقت نکردم اومدم پر کنم تستت الی جان👀

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.