4 سال پیش 10 اسلاید 678 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (108)
  • خب این به خودت مربوطه ولی اون ویدیو که شوکه شدی رو میشه بگی ماجراش چیه ؟
    خودم تو این چند ساله ارمی شدنم ویدیو زیادی دیدم ولی همشون باپوش بوده مثل اینکه اونا دختر بودن و تغییر جسیت دادن ولی کاملا غلط بود

    • نه اینو نمیگم یک کارایی میکردنن
      که فکک کنم نتونم بگم

    • حداقل لینک ویدیو رو بفرست تا منم ببینم لطفا فقط منم میخوام بدونم

    • بیا خصوصی

  • به عنوان یه آرمی اشکالی نداره چون هر کی یه سلیقه ای داره 🥺و شما😀y😀دوست نداره آرمی باشه مگه زوره تازشم نه هیت داد نه توهین کرد فندوم به شما نیاز نداره نه به کسی که دیگه نمیخواد آرمی باشع😎😎

    • خیلی فرد با منظق و با شعوری هستی💕
      مث بعضی ها فهمت پایین نیست

    • 🥰🥰🥰🥰🥰

  • به عنوان یه آرمی اشکالی نمی‌بینم نخواد آرمی باشه مگه همه باید آرمی باشن؟🗿

    • والا ب خدا
      تا میگم من نمیخوام ارمی باشم همه فک میکنن هیت دادم

  • سلام واقعا به نظرت احترام میذارم چون انسان حق داره که نظرشو بیان کنه و خب توعم میخوای بگی دیگه نیستی پس هیت ندادی

  • واقعا رفتید ارمی که میگن اینن رو گزارش کردین ؟
    قشنگ معلومه که خودتون باور دارید که فقط شعار میدید
    چون اگه باور نداشتید نمیرفتید تستم رو پاک کنید
    چون دوست نداشتید کسی از ارمی واقعیتون باخبر شه

  • واقعا رفتید ارمی که میگن اینن رو گزارش کردین ؟
    قشنگ معلومه که خودتون باور دارید که فقط شعار میدید
    چون اگه باور نداشتید نمیرفتید تستم رو پاک کنید
    چون دوست نداشتید کسی از ارمی واقعیتون باخبر شه

  • باشه ارمی نباش علایق خودته ولی باید بگم شما ارمی نبودی

    • دقیقا
      من نبودم و خودمو مجبور میکردم که باشم

  • به نظرت احترام میزارم:)
    و این نهایت باشعوریه تورو میرسونه که وقتی فهمیدی سولو استنی از فندوم رفتی بیرون:)

  • کارت درسته... وقتی خودت میدونی اگر یک یا دو نفرشون رو دوست داری سولو استنی هست نشون میدی که شعورت چقدر زیاده

    • لطف داری
      با شعوری بعضی ارمی ها فقط نگه داشته اسمشونو

    • درسته

  • عه..په چرا ارمی شدی اصن ها؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.