ناظر توی کی پاپه💔
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر توی کی پاپه💔
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اگه میخاین راننده استایلیست لیدر مراقبتی یا... شید به من بگید💗🧚♂️
ما خواهرانح اقدصح بجزح بتولح هستیم🗿🍁
کار های اسیدی تولید میکنیم🗿🍃
اسید هامون 100٪ تضمین کیفیت داره و خالصه🗿🍁
اعضای گروهمون🗿🍃:
اقدص🗿🍁
مهین تاج🗿🍃
شهپر🗿🍁
شمسی🗿🍃
صغرا🗿🍁
اختر🗿🍃
ب فنامون میگیم زدتون🗿🍁
زدتول شوید🗿🍃
تازه شروع کردیم و قراره بترکونیم گارانتی هم داره🗿🍁
ادمین پین🍂؟
عهههههمنعضوجدیدمممم-!
-اختر
بایسم شمسی
چرا اینقد کم پیداس
عضو نمی خواین؟ 😔شهپر وکالیست
عضو نمیخاید؟
به کاربری که کامنتش پی شده بگو لاولی این چیز میزا دست ما نی کیوت
اقدص
اجیان اخدس🗿🍃
عضو مضو نمیخواین؟🗿🍃
به کاربر شایان یو بگو
شوگا کی زن گرفت من نفهمیدم😔💔
بک بده آنجلم🌝🤏🏻✨
حیح😂
اقدص
هعی😔😂
-مهین تاج
بایسم :اقدص
بایس رکرم: مهین تاج
البته ناراحت نشیدا من فن همتونمو همتونو دوس دارم✔️
نوکر شومام❤
اقدص
به فدایت🌚❣️
-مهین تاج
به فناتون میگید زدتول یا زدتون؟
زدتول❤
اقدص