ناظر جونم تروخدا منتشر کن و رد و شخصی نکن💙
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر جونم تروخدا منتشر کن و رد و شخصی نکن💙
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فنتم موفق باشی
موفق باشی کیوتم 💖🍓
تنک عسیسم💙
توبهترینییونو-؟:>
برایرسیدنبهاهدافتتلاشکنبهشونمیرسی*^*♛
سوآساماقرارههمهروباکامنتهاششادکنه:"]
عه سواسامای قشنگم سلااااام💙
فدات شم💙
اردکای خوشملت چطورن؟💙
سلام^^
عه خدا نکنه
اردکام فعلا 1 ماهی میشه که توی مزرعه دوست بابامن و من چون ژیمناستیک دارم نمیتونم برم ببینمشونT-T
عهههه منم اردکام که بهت گفتم بکی و بلکی رو خیلی وقته بردم شمال پیش مامانبزرگم که میبرتشون با اردکای دیگه بازی کنن الان خیلی بزرگ شدن
چجوری نگهشون میداشتی خونتون حیاط داره؟
الان فقط یه اردک به اسم لی لی دارم که دوتا بودن یکی مرد:(
آره حیاط داشتیم^^
آخی..:[
اها💙
کیوتچه^^
ماچ بهت💙
پلیزبهتستبیومسربزن-!^^🌸🌴
خیلی وقته سر زدم:)💙
تستلایکشد-!^^🗿🌸
خوشحالمیشمبهتستبیومسربزنی-!^^🗿🌸
پین؟
یه خبیث دیگه:/......
تنک بیب اوکی💙
تنکیووووو-!^^