4 سال پیش 4 اسلاید 54 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (23)
  • فنتم موفق باشی

  • موفق باشی کیوتم 💖🍓

  • تو‌بهترینی‌یونو-؟:>
    برای‌رسیدن‌به‌اهدافت‌تلاش‌کن‌بهشون‌میرسی*^*♛
    سوآ‌ساما‌قراره‌همه‌رو‌با‌کامنت‌هاش‌شاد‌کنه:"]

    • عه سواسامای قشنگم سلااااام💙
      فدات شم💙
      اردکای خوشملت چطورن؟💙

    • سلام^^
      عه خدا نکنه
      اردکام فعلا 1 ماهی میشه که توی مزرعه دوست بابامن و من چون ژیمناستیک دارم نمیتونم برم ببینمشونT-T

    • عهههه منم اردکام که بهت گفتم بکی و بلکی رو خیلی وقته بردم شمال پیش مامانبزرگم که میبرتشون با اردکای دیگه بازی کنن الان خیلی بزرگ شدن
      چجوری نگهشون میداشتی خونتون حیاط داره؟
      الان فقط یه اردک به اسم لی لی دارم که دوتا بودن یکی مرد:(

    • آره حیاط داشتیم^^
      آخی..:[

    • اها💙

  • کیوتچه^^

  • پلیزبه‌تست‌بیوم‌سربزن-!^^🌸🌴

  • تست‌لایک‌شد-!^^🗿🌸
    خوشحال‌میشم‌به‌تست‌بیوم‌سر‌بزنی-!^^🗿🌸
    پین؟

    • یه خبیث دیگه:/......
      تنک بیب اوکی💙

    • تنکیووووو-!^^

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.