5 سال پیش 10 اسلاید 1,568 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (32)
  • واقعاااااااااااااااااااا عالییییییییییییییییییییییییییییییییی حتما پارت های بعدی رو هم بزار میسی

  • مای گاد خدا بده شانس ... سدریک،دراکو،هری یعنی همشون عاشق رز شدن ناموسا عجب شانسی داره.
    داستانت فوق العاده بود مرسیییییییی 😻 اجی میشی⁦⁦❤️⁩😻⁦❤️⁩😻⁦❤️⁩😻⁦❤️⁩😻

  • عزیزم داستانت خوبه ها اما خیلی بی مقدمه بود مثلا هیچی نشده یه روزه که هری و رز باهم آشنا شدن هری رز رو بوسید یا اینکه چطوری شد دراکو و رز عاشق هم شدن و اینکه دراکو مالفوی نه دراکو مالوفی

    • ممنونم از انتقادت عزیزم چشم پارت بعدی خیلی بهتر میشه😍😍😍

  • راستی داستان بانوی عاشق رو هم بخونین مال غول کش ها هست

  • ادز بعضی جاهاش خوشم نیومد ولی خب ادامه بده ببینیم چی میشه

    • چشم تلاش میکنم تو پارت های بعدی بیشتر نظرتون رو جلب کنم

  • شیپ رز و دراکو عالی میشه

  • فقط عزیزم اصلا نمی خ ام ناراحتت کنم ولی اون مالوفی نیس 😐
    اسمش مالفوی هستش انگلیسیش هم میشهMalfoy😀😀😀😀

  • فقط بانو صداش نکنه خیلی چیزه به نظرم همین اسمشو صدا کنه بهتره با نو یا پرنسس نه چون خیل چیزه چطور بگم
    ول مرسی عالی بود پارت بعد لطفا💖💖💖💖💖💖💖💖💖

  • لایک و نظر یادتون نره😊

    • عالی بود عالی اشکم دراومد افسون جان

  • پارت بعدی رو بزار لطفا عالی بود عالی برای اولین بار دراکو توی یک داستان هری پاتری عاشق شد

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.