سلام بر هموطنان عزیز🥡🥨
11 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام بر هموطنان عزیز🥡🥨
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بچه ها قصدم از گفتن ساشا تو اس ۵ ژستش عالی و فلان بود،این بود ک شما دوباره از اول تست رو انجام بدید و دوبرابر بازدید بزنید😂😐💔کپی از ایده کاربر Ɛℓα
خدایا ما چقدر خرشانسیم😐💔🗿
جر😂😂🥂😔
اصلا از انگشتامون شانس میباره🗿💔
فشار چیه دارم شیرینی میخورم😐😔
هوووم نوش جووون😂😂💔🥂
من آخه نفهمیدم اسم اون بنده خدا ژان بود جین بود جان بود چی بود اسمش😐
جان+
جان:)
ای جانن😔😐
حیحی
میخان جای من باشن🗿😔
😔🤝
حیحیحسححی🗿😔
اگه پسر بودم سر میکاسا کراش میزدم😂😂
ارهههه😂😔
الان میتونم یچیزو ثابت کنم🗿
رو سانزو کراشی؟🗿
اره3>خیلی
عر کوشولووو🤡 حالا نوبت توعه بگو رو کی کراشم🤡
حدسی ندارم😂😐سانزو؟مایکی؟سنجو؟باجی؟ران؟دگ حدسی ندارم😂
عههه🤡 سوخیدی🤡🤡🤡کوکو بود🤡
عجب😂😂😐!
هعب🤡
کو ساشاااااااااا
سرکاری بود برای اینکه یبار دگ تست رو از اول انجام بدید تا بازدید بزنید😂💔
کرمووو