به نظر خودت آدم خوشحالی هستی ؟ این تست تا حدودی بهت میگه ، که آیا خوشحالی :] یا ناراحتی :[ .
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
به نظر خودت آدم خوشحالی هستی ؟ این تست تا حدودی بهت میگه ، که آیا خوشحالی :] یا ناراحتی :[ .
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
منتظرتم.فقط اسمتو تو پیامت بنویس و بگو از کسایی هستی که تستتو دادم
جان ؟
به طور کلی خوشحالی ، اما ظاهرا ی موضوعی هست که موجب ناراحتی شده ، چیز خاصی نیست ، همین الان حلش کن تا بزرگ تر نشده !!
مجموع امتیاز شما330 امتیاز
در سته، مشکل اینه که حل کردنی نیست،تموم شده❤️عالیییی❤️🫂
خیلی هم خوب !!
تبریک :>
❤️🫂
گیج و گمراه شدی ، مطمئنی حالت خوبه ؟ تو این چند وقت اتفاقاتی افتاده که باعث شده حس هات سرکوب بشن ، چند تا نفس عمیق بکش ، مشخص کن حست چیه ، اون موقع میتونی به خودت کمک کنی :]
:>
عالی بود، من رفتم مشکل رو حل کنم گنده نشه بقولتم🤝😞
درود به شرفت برو به جنگ مشکلات 😔😂👍🏻
کسی هست که بیاد با من؟
*در حال لشکر کشی😞🤝
میام باهات بزن بریم 🦤🦤🦤
حرکتت
با پیکان بریم یا ۴۰۵؟
😂😂
به طور کلی خوشحالی ، اما ظاهرا ی موضوعی هست که موجب ناراحتی شده ، چیز خاصی نیست ، همین الان حلش کن تا بزرگ تر نشده !!
........
حل کردنی نیست تموم شده
چه بهتر !
غمگین بود هنوزم یادم میاد گریم میگیره:مرغ عشقم مرده😭 الان۳تا شدن
میدونم از دست دادن حیوانات خانگی واقعا خیلی غم بدیه و درکت میکنم :>
اما جای شکرش باقیه که حداقل اون سه تای دیکه رو داری و کنارتن 👌🏼
آره اونا دوتا هم سنشم اما یکی تازه۱ سالشه🙃
گیج و گمراه شدی ، مطمئنی حالت خوبه ؟ تو این چند وقت اتفاقاتی افتاده که باعث شده حس هات سرکوب بشن ، چند تا نفس عمیق بکش ، مشخص کن حست چیه ، اون موقع میتونی به خودت کمک کنی :]
حس؟نمیدونم..
خب نکته اش همینه .
باید دنبالش بگردی
درسته
ولی مشکل اینه نمیتونم
ممکنه خیلی طول بکشه
دلیل نمیشه نتونی
گیج و گمراه شدی ، مطمئنی حالت خوبه ؟ تو این چند وقت اتفاقاتی افتاده که باعث شده حس هات سرکوب بشن ، چند تا نفس عمیق بکش ، مشخص کن حست چیه ، اون موقع میتونی به خودت کمک کنی :]
حق
حالت خوب میشه :)
گیج و گمراه شدی ، مطمئنی حالت خوبه ؟ تو این چند وقت اتفاقاتی افتاده که باعث شده حس هات سرکوب بشن ، چند تا نفس عمیق بکش ، مشخص کن حست چیه ، اون موقع میتونی به خودت کمک کنی :]
حققق؟
😅😅😅
گیج و گمراه شدی ، مطمئنی حالت خوبه ؟ تو این چند وقت اتفاقاتی افتاده که باعث شده حس هات سرکوب بشن ، چند تا نفس عمیق بکش ، مشخص کن حست چیه ، اون موقع میتونی به خودت کمک کنی :]
هعب؛-؛
برا منم این درومد دلم میخواد گریه کنم تو دلم یه زخم عمیقه که واسه یه مشکل نیست و به راحتی حل نمیشه 🚶🏻♀️
خوب میشی ...
گیج و گمراه شدی ، مطمئنی حالت خوبه ؟ تو این چند وقت اتفاقاتی افتاده که باعث شده حس هات سرکوب بشن ، چند تا نفس عمیق بکش ، مشخص کن حست چیه ، اون موقع میتونی به خودت کمک کنی :] نه واقعا بدون تظاهر اصلا اصلا خوب نیستم
امیدوارم خوب بشی