4 سال پیش 10 اسلاید 3,712 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (166)
  • منتظرتم.فقط اسمتو تو پیامت بنویس و بگو از کسایی هستی که تستتو دادم

  • به طور کلی خوشحالی ، اما ظاهرا ی موضوعی هست که موجب ناراحتی شده ، چیز خاصی نیست ، همین الان حلش کن تا بزرگ تر نشده !!

    مجموع امتیاز شما330 امتیاز



    در سته، مشکل اینه که حل کردنی نیست،تموم شده❤️عالیییی❤️🫂

  • گیج و گمراه شدی ، مطمئنی حالت خوبه ؟ تو این چند وقت اتفاقاتی افتاده که باعث شده حس هات سرکوب بشن ، چند تا نفس عمیق بکش ، مشخص کن حست چیه ، اون موقع میتونی به خودت کمک کنی :]

  • عالی بود، من رفتم مشکل رو حل کنم گنده نشه بقولتم🤝😞

    • درود به شرفت برو به جنگ مشکلات 😔😂👍🏻

    • کسی هست که بیاد با من؟
      *در حال لشکر کشی😞🤝

    • میام باهات بزن بریم 🦤🦤🦤

    • حرکتت
      با پیکان بریم یا ۴۰۵؟

    • 😂😂

  • به طور کلی خوشحالی ، اما ظاهرا ی موضوعی هست که موجب ناراحتی شده ، چیز خاصی نیست ، همین الان حلش کن تا بزرگ تر نشده !!
    ........
    حل کردنی نیست تموم شده

    • چه بهتر !

    • غمگین بود هنوزم یادم میاد گریم میگیره:مرغ عشقم مرده😭 الان۳تا شدن

    • میدونم از دست دادن حیوانات خانگی واقعا خیلی غم بدیه و درکت میکنم :>
      اما جای شکرش باقیه که حداقل اون سه تای دیکه رو داری و کنارتن 👌🏼

    • آره اونا دوتا هم سنشم اما یکی تازه۱ سالشه🙃

  • گیج و گمراه شدی ، مطمئنی حالت خوبه ؟ تو این چند وقت اتفاقاتی افتاده که باعث شده حس هات سرکوب بشن ، چند تا نفس عمیق بکش ، مشخص کن حست چیه ، اون موقع میتونی به خودت کمک کنی :]
    حس؟نمیدونم..

    • خب نکته اش همینه .
      باید دنبالش بگردی

    • درسته
      ولی مشکل اینه نمیتونم

    • ممکنه خیلی طول بکشه
      دلیل نمیشه نتونی

  • گیج و گمراه شدی ، مطمئنی حالت خوبه ؟ تو این چند وقت اتفاقاتی افتاده که باعث شده حس هات سرکوب بشن ، چند تا نفس عمیق بکش ، مشخص کن حست چیه ، اون موقع میتونی به خودت کمک کنی :]
    حق

  • گیج و گمراه شدی ، مطمئنی حالت خوبه ؟ تو این چند وقت اتفاقاتی افتاده که باعث شده حس هات سرکوب بشن ، چند تا نفس عمیق بکش ، مشخص کن حست چیه ، اون موقع میتونی به خودت کمک کنی :]

    حققق؟

  • گیج و گمراه شدی ، مطمئنی حالت خوبه ؟ تو این چند وقت اتفاقاتی افتاده که باعث شده حس هات سرکوب بشن ، چند تا نفس عمیق بکش ، مشخص کن حست چیه ، اون موقع میتونی به خودت کمک کنی :]


    هعب؛-؛

    • برا منم این درومد دلم میخواد گریه کنم تو دلم یه زخم عمیقه که واسه یه مشکل نیست و به راحتی حل نمیشه 🚶🏻‍♀️

    • خوب میشی ...

  • گیج و گمراه شدی ، مطمئنی حالت خوبه ؟ تو این چند وقت اتفاقاتی افتاده که باعث شده حس هات سرکوب بشن ، چند تا نفس عمیق بکش ، مشخص کن حست چیه ، اون موقع میتونی به خودت کمک کنی :] نه واقعا بدون تظاهر اصلا اصلا خوب نیستم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.