4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ی سوتی دادم اس دو اهنگ بی تی اس
نبینین یسری نیو آرمی جوگیر میشن میرن میبینن اصلا تیزر فیلمو ببینین ضایعهست دارن توهین میکنن از سینمای ایران چه انتظاری دارین اسم فندوممونو گذاشتن بی تی اسیا
متاسفم براشون
به نظر من تو فیلم هیچ توهینی به بی تی اس و ارمیا نشده تا جایی که میدونم. چرا نبینیم فیلمو ؟
چونکه هر وقت توی صداو سیما بحث کیپاپه ویو کم اووردن
اگرم تیزرشو ببینی کامل مشخص دارن توهین میکنن
اسممونو گذاشتم بی تی اسیا
اره ولی صدا و سیما فرق میکنه با این
و شاید اسم فندومو نمیدونستن
یه جا دیدم نوشته بود اجازه گرفتن ازشون برای ساخت فیلم
بازم نباید دید ؟
نه اون الکی بوده ک گفتم مجوز گرفتن
خودت یکم فک کن ممکنه ب کشوری مجوز بدن ک قبلا کلی هیت بهشون دادن؟