4 سال پیش 9 اسلاید 706 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (71)
  • سلامممم امیدوارم حالتون خوب باشه💖✨👌🏻
    اگه اوتاکویین و از تستای انیمه ای خوشتون میاد خوشحال میشم یه سر به پروفایلم بزنین💖✨
    فالو:بک✨
    فالو:بک✨
    فالو:بک✨
    ادمین خوشحال میشم پین کنی🥺💖

  • هی‌;
    زیر24ساعت‌بک‌میدم.
    واگه‌میشه‌به‌تست‌آخرم‌سربزن..هیهی))
    اگه‌مایلی..پین‌میکنی؟ممنونم-

  • ج ج، برونگرام
    و خیلی ازین حرف های چرت شنیدم

  • این حرف رو فقط به من میزنن یا به شمام میگن ؟:
    چقدر گرگرو ای (چقدر زود گریه ات میگیره ) من که چیزی بهت نگفتم
    چیزی نگفتی ؟ مطمئنم اگر همین رو به تو میگفتم از هم میپاشیدی ولی من فقط راحت احیاساتی میشم همین 🤷🏻‍♀️🙎🏻‍♀️

  • عالیه 💜🦄 برونگرا هستم و درست بوده همه حرف ها را بهم گفتند 😞

  • راستش برونگرا بودم ولی بعدا تبدیل به درونگرا شدم🙂

    • مهم تایپ آدما نیست مهم اینه هر جوری ک باشی خودتو دوس داشته باشی:)

  • من خیلی درونگرام(((:

  • عالی

  • همشونو شنیدم:)

    • چطوری این دنیا می اونه انقد بی رحم باشه...

  • بعضی چیزا بین درونگرا ها و برونگرا ها مشترکه مثلا هر دوشون میتونن فوبیای اجتماع داشته باشن
    از اونجایی که بچگیام برونگرا بودم میدونم همه برونگرا ها از اجتماع خوششون نمیاد بیشتر توی جمع های دوستانه یا خانوادگی برونگرایی شونو نشون میدن

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.