4 سال پیش 4 اسلاید 302 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (20)
  • گایز یه فکت جالب راجب این داستان …
    شخصیت سوبین ( بخش های خوبش ) ، نصف ضربه ها و رفتار سوبین از من و نصف دیگش از رفتار و ضربه هایی که دوستم خورده درست شده (:

  • عالییی

  • نه دلم واسش نسوخت! چون اگه عش*قش واقعی بود مجبور نمیکرد

  • هیچوقت‌نمیبخشمت‌اشکامو‌درآوردی😢😭

  • عالی بود 🙃🌊

  • قشنگتر از همه پارتا بود مین سو شی🥲💞
    ولی من دلم برای سوبین نسوخت چون شما فقط داستانشو خوندید ولی من درکش کردم🙂💔

  • سوبین فلک زده چقد دلم واسش سوخ::::)
    ولییی نباید سویونگو میدزدید
    میشه آخرشو شاد تموم کنییی؟ سرجدم

    • خودم دلم برا سوبین خیلی سوخت 🥲💔
      نمیدونم باید بهش فک کنم 🤌🏻✨

  • فالو=بک:)
    فالو=بک:)
    فالو=بک:)
    فالو=بک:)
    فالو=بک:)
    فالو=بک:)
    فالو=بک:)
    فالو=بک:)
    فالو=بک:)
    فالو=بک:)
    انفالو=انفالو:)
    آنفالو=آنفالو:)
    آنفالو=آنفالو:)
    آنفالو=آنفالو:)
    آنفالو=آنفالو:)
    آنفالو=آنفالو:)
    آنفالو=آنفالو:)
    آنفالو=آنفالو:)
    آنفالو=آنفالو:)
    آنفالو=آنفالو:)

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.