4 سال پیش 7 اسلاید 878 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (44)
  • سلامممم امیدوارم حالتون خوب باشه💖✨👌🏻
    اگه اوتاکویین و از تستای انیمه ای خوشتون میاد خوشحال میشم یه سر به پروفایلم بزنین💖✨
    فالو:بک✨
    فالو:بک✨
    فالو:بک✨
    ادمین خوشحال میشم پین کنی🥺💖

  • پنت هاوس خیلیییی مزخرفههه
    هرکی میمیره زنده میشه🗿🗿🗿

  • هینجوریش اشکم دم مشکمه دیگه فیلم لازم نیست بعدم😂 من با دیدن اینجور چیزا بیشتر خنده ام میگیره تو فیلم همه داشتن گریه میکردن سیل اشک راه افتاده بود من از خنده غش کرده بودم به ترک دیوار فیلم میخندیدم🤣🤣🤣

  • هوارانگ رو اون لحظه که تهیونگ میمیره رو ببینید!🗿

    • وایی من تا یه ماه داشتم عر میزدم

    • خیلی بد بود من اون موقع نیو ارمی بودم بایسمم تهیونگ بود!

  • من سر چیزایه واقعا مسخره گریم میگیره اما سر فیلمای احساسی و...گریم نمیاد مخصوصا تو مراسمای ختم بیشتر میخندم:|||

    • منم وقتی میبینم یکی گریه میکنه خندم میگیره😂🗿

    • دقیقا منم😔😂

  • من سخته که گریه کنم میدونی چیه کلا حسی ندارم گریه کنم

    • شما خیلی مود تشریف داری 😂🗿

    • مود نیستم احساس ندارم دارما ولی سخته نشون بدم

  • کلا نمی‌بینم😐

  • برید گریه کردنای اعضای بی تی اسو ببینید😓خصوصا شوگا که یا گریه نمیکنه یا بکنه قلب ادمو ذوب میکنه
    و همینطور قسمت اخر هوارانگ وقتی تهیونگ کشته میشه یعنی واقعا عر زنانندس💔

    • واییی من وقتی هوارانگ رو دیدم افس.ردگی گرفتم🗿💔

    • من واقعا گریم نمیاد فقط یهو نمیدونم چم میشه فقط از درون ناراحت میشم وقتی میبینم ناراحتن سخته که گریم بگیره

  • و منی که کیدراما نمیبینم اما سر انیمه ها عر زدم

  • من همینجوریش گریه می کنم اینم اضافه نکن😂😂✋

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.