بالاخره بعد از مراسم های عذاداری(چطوری نوشته میشه؟؟عزاداری؟؟) یکم بخندیم..
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بالاخره بعد از مراسم های عذاداری(چطوری نوشته میشه؟؟عزاداری؟؟) یکم بخندیم..
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ج چ:جاسوسxخانواده😂
تو اسلاید اول فک کنم به انیمیشن سیمپسون ها مربوط باشه ( اسمشو نمیدونم درست نوشتم یا نه سخته😂) و اینکه میگن این انیمیشن آینده رو پیش بینی میکنه و اگه به تیشرت لیوای دقت کنید یه ذره رو لباسش معلومه نوشته لیوای
انیمه خنده دار🌚ایده ای ندارم😂شابد بی بلید
سر اس 3 جررررررر خوردمممممم
جچ:کی انیمه خنده دار دیده که من دوومیش باشم؟🥲😂🤌🗿🗿🤐
انیمه خنده دار تا حالا ندیدم
پس شما چی دیدی🗿🗿🗿🗿
غم انگیز😂👌
میشه به تست اخرم سر بزنی آموزش ادیت
من والا انیمه خنده دار تاحالا تو عمرم ندیدم همش درمورد این میمیره و شکست عشقی و اینجور حرفا😐🤦♀️
جرممم
گشنگ بود میسییییی❤️❤️
💖💖💖💖💖🗿🗿
عههه کراشم دازای🗿💕.....
بسی عالی بید🗿😂
باعث افتخاره😂💖