4 سال پیش 5 اسلاید 955 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (67)
  • فکت!
    من بک میدم!
    تستای آخرم زیاد بازدید نخورده میشه بری ببینینش؟
    شاید خوشتون اومد:)))
    یکی از تستام کا اسمش *لباسام برای عید*بود شخصی شده:):
    میشه برید اونم ببینید؟:))

  • واو من که خوشم اومد 😂
    ولی جی هوپ ورژن دارک خیلی خوبه 😐

  • من‌عاشق‌‌ورژن‌دارک‌جیهوپم:]]]

  • و منی ک مث مرگ از جک توی باکس میترسم...😐

  • منی‌که‌از‌جک‌توی‌باکث‌وحشت‌دارم😐💔...

  • امم من نمد چرا از کاور تست میترسم جی هوپ خیلی فرق کرده تو این کامبک جدید🥲🥲🥲

    • اوم‌تاحدودی..
      انگاریه‌رازیایی‌دارع‌پشتش..
      مچکرکه‌به‌تست‌سر‌زدی‌سوییتم‌♡︎'

    • نه عزیزم کاری نبود

      اخه یه طور دردناکی نگاه میکنه یا شاید ترسناک🥲

    • عاکمی‌درکت‌میکنم..

    • آره دقیقا منم مثلا تئوری هایی که آیسو گفته رو ببین
      *یه تعوری بگم:ممکنه جک جیهوپ رو زندانی کرده باشه و مجبورش کرده باشه که وجهه ی جک رو نشون نده و الان جیهوپ از این قضیه پرده برداشته!
      *تعوری دوم:ممکنه جک رو زندانی کرده باشه جیهوپ و جک الان قدرتمند شده و کنترل جک از جیهوپ خارج شده و الان یه این روز افتاده
      بازم میگم تعوریه «خلاق کی بودم من؟ »

      من خودم با تئوری یکش موافقم و شاید قسمت دارک داشتن آهنگایی با روسری منفی باشه که اگه اشتباه نکنم آهنگ more حداقل از آلبوم جدید جیهوپ ریورس منفی داره

  • عرررر
    ولی من هرموقع این تیکه رو میشنوم میخندم
    اینی مینی مانی مو

    • پاردرسته،مچکر‌که‌به‌تست‌سرزدی♡︎

    • خواهش
      نه نمیتونم بگمش مامان و ببابام گفتن ازین حر فا نگم

    • جر‌بله‌بازم‌درسته..

  • اصلااااا چیزی نمیتوانم بگویم :]

  • چقد خوف😐

  • واو حاجی اصلا اوفففف

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.