میخوام یکم خودم رو خالی کنم. نمیخوام لایک کنین فقط میخوام یه نفر به حرفام گوش بده. همین؛)
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
میخوام یکم خودم رو خالی کنم. نمیخوام لایک کنین فقط میخوام یه نفر به حرفام گوش بده. همین؛)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تست لایک شد
دنبالی دنبال کن💜
بعضی خانوادها بدون کوچیک ترین چیز درباره بچشون فقط به فکر اینن که امادشون کنن تا به چیزایی که خودشون میخواستن ولی بهشون نرسیدن بچهاشون برسن ولی ناراحت نباش تو قوی تراز اونی که بخاطر حرف یا نبود کسی بشکنی فقط طوری خودت رو غرق خودت کن که از تنهاییت لذت ببری =)🌸
؛)من دارم الان از این تنهایی لذت میبرم..
خیلی قشنگه من با کتابام زندگی میکنم قشنگه نه؟
ولی هر داستانی که میخوام بنویسم همه داستانام آخرشون همشون میمیرن
اگه خواستی حرفی بزنی،بدون که من همیشه اینجا حاضرم که باهات حرف بزنم:)💙
؛)تنک بیب
میدونی،سعی کن زیاد تو روی والدینت واینستی!فقط تا موقعی که بزرگ شدی تحمل کن؛باشه؟همه چیز یه روز درست میشه.نشد؟تموم که میشه!بعد هر بارونی،یه رنگین کمونیه و بعد هرگریه ای لبخندیه؛به روزای قشنگ زندگیت فک کن و به روزای بد زندگیت و بدون که همونقد که اونا زود یا دیر گذشتن اینا هم میگذرن.فقط تحمل کن.باشه؟
یعنی بزارم اونا واسه زندگی من تصمیم بگیرن چون خودشون این کار رو دوست داشتن ولی نتونستن بهش برسن؟
نه البته که نه
اما اگه تو روشون وایستی و باهاشون بحث کنی خودت عصبی میشی! اعصابت میریزه بهم و ضعف اعصاب میگیری!
تو گاهی اوقات فقط یه باشه بگو تا فقط بحثشون تموم بشه،همین:/