من حالا چیزی ندارم باشه برای بعدا....🍃⛓️
13 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
من حالا چیزی ندارم باشه برای بعدا....🍃⛓️
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اگه موآین(فن تی اکس تی)
اگه تیومه ین(فن ترژر)
اگه آهنگای ایرانی گوش میدین
یه سر به مسابقه هام بزنین:)♡
میدونی اگه بلک پینک بیو بزاره چی میزارههه(سم😂)
اگه بلینکی میخوای بدونی بر اساس بایست چه ویژگی های داری:)
میخوای تباهی کودکیت یادت بیاد؟
میخوای با آیدلای کیپاپ بخندی؟
پس به تستام سر بزن🗿
بک میدهم 🌸🌳
بک میدهم 🌸🌳
بک میدهم 🌸🌳
بک میدهم 🌸🌳
بک میدهم 🌸🌳
بک میدهم 🌸🌳
بک میدهم 🌸🌳
بک میدهم 🌸🌳
بک میدهم 🌸🌳
بک میدهم 🌸🌳
مایل به پین📌🧮
کانگ سه بیوک جونم که مردید🥲💚
منم 🥲💖
هفت هفت هفت😂
یون سه بوم(هان هیو جو)
💕😹
لوگانوسهبیوک
جچ:عاشقانماه-پنتهاوس
منم پنت هاوس خیلی دوس🙂💕
جاست ته ته🥹🐯🐅
به به🙂💕
لو گان لییییی پسر جنتلمننمممممم
برو پسر جنتلمنتو بردار😹💕
برداشتم ۱۰۰ میلیون وون هم پرداختم😂😂
لوگان لی 😂❤ فیلمشو دیدم حداقل میدونم ادم خوب و جنتلمنیه😂
😹💕
گزینه هیچکس
با تهیونگ میرم 💜
هیچکس ینی هیچکس تهیونگم کسیه دیه پس هیچکس😹
چی گفم دقیقا؟😐
ولا من «br» اینو نزاشتم خودش آمده 😐
فقط یو شی جین 😂💜
😹💜