4 سال پیش 5 اسلاید 70 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (139)
  • 🎤اسم اصلی:(اختیاری)
    🎤اسم اصلی آیدلی:
    🎤اسم استیج:
    🎤قد:
    🎤وزن:
    🎤سن اصلی:
    🎤سن استیج:
    🎤رنگ مورد علاقه:
    🎤چه زبان هایی بلدی؟:
    🎤ملیت: ایران نباشه
    🎤سولو یا گروهی؟:
    🎤وضعیت صدا:
    🎤وضعیت دنس:
    🎤وضعیت ووکال:
    🎤وضعیت رپ:
    🎤تاریخ تولد فیک
    🎤درخواست موقعیت خاص ویژورال یا لیدر (اختیاری)

  • کمپانی بستس احتمالا تابستون بر میگردم. فعلا کارآموز نمیگیریم.

  • الانم کارآموز می‌پذیرین؟

    • فعلا نه تابستون رئیس دوباره میاد و کارآموز میپذیره:)

  • یونسوک هم هست؟؟ :')

    • یونسوک هنوز زندس ولی با یه اک دیگش هست

  • میونگ کی خودتی؟؟ هتسمسمبرز

    • که هستی؟ خودتو معرفی کن نمیشناسمت🗿

  • اونی اگه میتونی زودتر آچا ژون‌و راه بنداز چون لونا فردا تصت بیو گروهو میسازع

  • اسم : کیم آچا
    اسم استیج: آچا
    قد:۱۵۵
    وزن: ۴۲
    سن اصلی:۱۵
    سن استیج:۲۰
    رنگ مورد علاقه:مشکی، بنفش
    چه زبان هایی بلدی؟: کره ای،انگلیسی
    ملیت:کره ای
    سولو یا گروهی؟:گروهی
    وضعیت صدا: ظریف
    وضعیت دنس: عالی
    وضعیت ووکال: عالی
    وضعیت رپ: متوسط
    تاریخ تولد فیک:۱۳۸۲
    درخواست موقعیت خاص:وکال _دنسر اصلی

    • قرار بود استایلیست بشم ولی پشیمونم
      به عنوان کارآموز قبولم میکنید؟
      چندین کمپانیو چک کردم...و منصفانه نبود که حقوقی نداشت و به نظرم زیاد جالب نبود ،تا اینکه یه جا ادیشن دادم و قبول شدم ولی دیس شد...دیگه خواستم بزارم کنار که استایلیست یا نویسنده شم چون تو دوتاش استعداد دارم و وقتی شرایط بهتر شمارو برای کارآموز ها دیدم پشیمون شدم که برای استالیستی ادیشن دادم

    • خیلی خوبه احتمالا یکی از گروهام جای خالی دارن قبولی بهت خبر میدم چهرت رو هم انتخاب کن

    • واقعا؟!مرسی...چی میتونم صدات کنم؟
      کیم جیسو

    • حداکثر چقد طور میکشه که خبرم کنید؟
      و اینکه من چیز زیادی راجع به وظایف و کار کردن گروهی نمیدونم چون قبلا فقط سولو اودیشن دادم

    • خیلی فرقی نداره فقط موقعیت اعضا دارن و تو بجای اینکه کل آهنگو خودت بخونی بین اعضا تقسیم میشه ممکنه آهنگ هایی رو هم چند نفره بنویسین یعنی پارت خودتو تو بنویسی و عضو دیگه پارت خودشو و بعد کنار هم بذارین اما بیشتر اوقات یه نفر مینویسه و پارت بندی میشه بین اعضا

    • میتونی اونی صدام کنی^^

    • خیلی طول نمیکشه حداکثر یه روز

    • بیا پیویم

    • آهان...ممنون💜

  • 🎤اسم اصلی آیدلی: هوانگ لونا🎤اسم استیج: لونا🎤قد: ¹⁶⁹🎤وزن:⁴⁵🎤سن اصلی:۱۲🎤سن استیج:²²🎤رنگ مورد علاقه:زرد، نقره‌ای🎤چه زبان هایی بلدی؟:انگلیسی،فرانسوی 🎤ملیت: کره ای فرانسوی🎤سولو یا گروهی؟:گروهی🎤وضعیت صدا:نازک🎤وضعیت دنس:خیلی عالی🎤وضعیت ووکال:خیلی عالی🎤وضعیت رپ:خوبه🎤ویژوال و لیدر

    • 🎤تاریخ تولد فیک: ⁷ / ¹¹ / ²⁰⁰⁰

    • های کیوتم مرسی قبولی میتونی شروع کنی به نوشتن آهنگ و بیا پیوی ک بگم کجا باید بری برای گروهت و آزمون انتخاب لیدر رو هم بده

    • مرسی فقط یه چیزی میتونم سولو هم کار کنم؟

    • اومم باشه ولی حواست میتونه به هردو باشه؟

    • بله میتونم!

    • اوکی

  • ووکال یعنی چی؟

  • 💜چه زبان هایی بلدی؟:کره‌ای،انگلیسی،ژاپنی،تایلندی💜ملیت:کره‌ای💜سولو یا گروهی؟:سولو
    💜وضعیت صدا:متوسطه💜وضعیت دنس:۱۰۰٪💜وضعیت ووکال:؟؟💜وضعیت رپ:۹۸٪💜

    • قبولی شروع کن به نوشتن اهنگ

    • یه چهره واسه خودت انتخاب کن

    • اوکی از کی باشه؟

    • رزی

    • خب اهنگ رو از خودن بنویسم یا از خاننده های معروف؟
      راستی اهنگی که مینویسن چه زبونی باشه و مال چه کشوری

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.