بیاین بخندیم
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بیاین بخندیم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
میدونم مسخره بود ولی خواب بود دیه😐💔
به نام خودا😐💔
یه شب خواب دیدم دوستم بهم گفت بیا یه کاری کنیم💔😐
گفتم بنال 😐💔
گفت بیا بریم شرکت بابام از طبقه اخرش یعنی ۱۳ بپریم پاین خیلی حال میده بعد اون وسط همو سفت بچسبیم و جیغ بزنیم 😐💔
من گفتم اونوقت کی مارو از مردن نجات میده😐💔
گفت نگران نباش گفتم برامون نرم ترین تشک رو بیارن😐💔
پریدم
خواب دیدم توی تلکابین نشستم بعد شوگا رو به روم خواب بود داشتم از منظره فیلم میگرفتم که متوجه شدم صدای جیغ میاد!کلمو از شیشه بردم بیرون دیدم جیهوپ یه دستی چسبیده به تلکابین داره جیغ میزنه از اونور نامجون داره روی هوا دوچرخه سواری میکنه جین و جونگکوک و تهیونگ به پاهای عقاب اویزونن دارن پرواز میکنن😐🤧
بسم الله😂😂
والا زیاد چیزی نخورده بودم فک کنم بخاطر فشار امتحانا بوده😂
خواب سمی زیاد دیدم😐🍡
تصور جونگکوکی که شیرموز دستش بود و به پای عقاب اویزون بود زیبا بود👈👉😐