4 سال پیش 4 اسلاید 59 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (23)
  • ✦..عانیو؛تستت‌لایک‌شد^-^🍓🥡
    ✦..ممنون‌میشم‌به‌اکم‌سر‌بزنی^-^🐚🌸
    ✦..عایم‌الا؛خوشحال‌میشم‌فک/شن‌شی^-^🧶🧤
    ✦..خوشحال‌میشم‌پین‌کنی^-^🫐🥠

  • عانیونگ:)🐇🌸
    ما‌𝐏𝐢𝐧𝐤𝐢𝐜𝐞هستیم•-•🪵🍓
    متشکل‌از‌سه‌تا‌گرل‌کیوت^^🐰💕
    𝐌𝐞𝐥𝐢𝐬🧘🏻‍♀️🌸
    𝐘𝐮𝐧𝐠𝐰𝐨𝐨🧘🏻‍♀️🌸
    𝐌𝐲𝐞𝐨𝐧𝐠🧘🏻‍♀️🌸
    اسم‌فندوم‌ایسی‌هست•-•🧶🍓
    ایسی‌میشی؟:)🍶🦋
    ادمین‌بابت‌تب‌ببخشید^^🦥💕
    پین؟!🦕🌸

  • چقدر‌زیبااا•-•!🥣🍓

  • عه چهره لین از گروه پور سینگلز

  • لینا‌تویی؟ما‌دوستیم؛لونا؟مگه‌نیم‌من‌نبود؟

    • اره‌لینام:)
      شوما‌کیستی؟
      کلی‌‌لونا‌هست‌تو‌تستچی‌گفتم‌ک‌اولیشم‌نیستم-!

    • مهم‌تیستی‌اولیشی‌یا‌نه؛مهم‌اینه‌من‌تورو‌بست‌فرند‌خودم‌میدونستم..باید‌اینجوری‌اصکی‌بری؟مگه‌تو‌نبودی‌گفتی‌پینکی‌بست‌فرندمه؟

    • این‌اصکی‌نیست:/
      من‌هیچوقت‌کسیو‌ب‌عنوان‌بست‌فرندم‌اعلام‌نکردم...
      تو‌غرورمو‌خورد‌کردی‌:)
      تو‌منو‌ضایع‌کردی"/
      اما‌من‌بازم‌برگشتم‌و‌بت‌گفتم‌بیا‌باهم‌باشیم:////
      تو‌بهم‌بی‌محلی‌میکردی‌و‌ب‌تستام‌سرنمیزدی
      اگه‌بخوام‌کاراتو‌بگم‌خیلی‌بیشتر‌از‌کارای‌منه:^^
      اگه‌چیزی‌نمیگم‌‌بر‌مبنای‌این‌نیس‌ک‌تو‌بی‌تقصیری-!
      تا‌الان‌ساکت‌موندم‌هیچی‌نگفتم:/
      ولی‌ی‌سر‌ب‌نظرسنجی‌جدید‌اک‌اصلیم‌بزن:///
      ببین‌لیندا‌ب‌خاطر‌اینکه‌از‌تو‌دفاع‌کردم‌چه‌کینه‌ای‌دوخته‌و‌همش‌سر‌چیزای‌الکی‌‌تهمت‌میزنه
      من‌دوستت‌داشتم‌ک‌بهت‌چیزی‌نگفتم‌لونا‌♡)

    • باشه‌..ولی؛این‌تنها‌دلیل‌نیست‌که‌ازت‌ناراحتم!دلیل‌اصلی..باشه‌..ولی‌من‌میدونم‌که‌هر‌موقع‌که‌با‌زوها‌بحثت‌میشه‌اسم‌من‌و‌میکشی‌وسط‌و‌میگی‌'همش‌تقصیر‌پینکیه'اگه‌دوست‌نداشتی‌باهاش‌بحث‌کنی‌اصلا‌ازم‌دفاع‌نمیکردی‌که‌بخوای‌اینجوری‌پشت‌سرم‌حرف‌بزنی!فکر‌میکنی‌قشنگه؟

    • ولی‌من‌هیچچچ‌وقت‌بدگویی‌تورو‌پیش‌کسی‌نکردم!شاید‌تا..بیخیال..

    • میبینی؟فقط‌میخاد‌بین‌منو‌تو‌رو‌خراب‌کنه‌بعد‌تو‌هنوز‌حرفای‌اون‌ادمو‌قبول‌داری؟اگه‌داری‌ک‌اوکی‌تو‌راب‌خیر و‌مارا‌ب‌سلامت

    • هر‌دوتون‌فرند‌من‌هستید‌و‌من‌حاضر‌نیستم‌رتبطم‌با‌هر‌کدومتکدومتون‌رو‌خراب‌کنم!ولی‌‌..اگه‌واقعا‌میخواید‌دوست‌من‌باشید‌باید‌اینارو‌بدونین..

    • باشه‌...دیگه‌چی‌میتونم‌‌بگم؟؟؟
      وقت‌تو‌بهش‌اعتماد‌داری‌دیگه‌چی‌میتونم‌بگم؟؟
      هرچی‌بگم‌تو‌ک‌فک‌میکنی‌حرف‌اون‌درسته‌دگ
      عیب‌ندره
      راه‌باز‌جاده‌دراز
      ولی‌یادت‌باشه؛این‌رسم‌رفاقت‌نبود

    • چرا‌نفهمین!تو‌از‌اون‌خوشت‌نمیاد‌اونم‌از‌تو؛من‌واقعا‌حرفی‌ندارم‌سعی‌کردم‌بار‌ها‌‌این‌دوستی‌رو‌نگه‌دارم‌‌‌اما‌شاید‌واقعا‌نمیشه‌شاید‌نمیخوای..من‌مجبورت‌نکردم‌و‌نمیکنم؛فقط..فرندای‌من‌'همه'میدونن‌‌بین‌همه‌من‌بینهایت‌برای‌فرندام‌ارزش‌قائلم!اگه‌بخوای‌میتونیم‌دوست‌نباشیم‌اما‌دشمنی‌هم‌نداشته‌باشیم‌مثل‌آدمای‌معمولی!ولی‌خودت‌‌این‌راه‌و‌انتخاب‌کردی..

    • من‌اون‌کسی‌نبودم‌ک‌این‌دوستیو‌ب‌این‌جا‌کشوند-!
      دوست‌ب‌دوستش‌تهمت‌اصکی‌میزنه؟
      اگه‌‌میزنه‌ک‌اوکی‌‌مشکلی‌نیس

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.