سلام خوشگلا حالتون چطوره این اولین تئوری که میذارم و درباره هری و هرمیونه پس بزن بریم
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام خوشگلا حالتون چطوره این اولین تئوری که میذارم و درباره هری و هرمیونه پس بزن بریم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اگه واقعی باشه من خودم را می کشم
تئوری
خیلی قشنگ بود
دوست داشتم تئوری واقعیت داشته باشه اما اما چطور میشه دوتا خواهر و برادر کم تر از یه سال فاصله سنی داشته باشن و خیلی چیزای دیگه 💚
شخصا خیلی به شیپ هری و هرماینی علاقه دارم
میشه من دیدم وقتی بچه هه ۸ ماهش بود اون یکی به دنیا اومد
ج چ: تئوری واقعی باشه
ج چ:فرند شیپشون
فرندشیپ یا همین خواهر و برادر باشن
تئوری قشنگیه ولی ایرادش اینه که هری و هرماینی تقریبا هم سنن.
عالی بود تست
ولی تو کتاب رنگ پوست هرماینی تفاوت داشته با فیلم
خود جی کی گفته که هیچوقت هرماینی رو با پوست سفید تصور نکرده
درکل من خیلی دوست داشتم هرماینی خواهر هری باشه
چون اسماشونم خیییلی شبیه هم ه
حداقل بخش گربه چرتو پرته احتمالا گربه رو چندین سال نگه داشته بودن و طبیعتا یه گربه پرشین 12 سال بیشتر عمر نمیکنه
دوست دارم تئوری واقعی باشه