4 سال پیش 4 اسلاید 129 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (26)
  • جی ایدل بنفش و قرمز

  • انهایپن‌ابیه!

  • وونیا..دلم‌برات‌تنگ‌شده:)

    • یونگ‌رووو..صاریی‌بهت‌سر‌نزدم‌میشه‌گفت‌یه‌مدت‌از‌تستچی‌رفته‌بودمم^^!
      منو‌ببخش‌عاجی‌بدی‌بودم:]]]💕
      منم‌همینطور^^

    • ای‌جان
      خوشحالم‌برگشتی:)

  • عا‌وونی‌میتونی‌id‌شادتو‌بدی؟^-^🍓✨
    اگه‌نمیتونی‌میشه‌بیای‌پیویم‌یا‌follow‌م‌کنی‌بیام‌پیویت‌اونی؟^-^🌸🌂

    • عامم‌لاوم‌شا*د‌ندارم‌اما‌از‌قبل‌فالویی‌کیوت^^🥣💕

  • ‌مهارت‌ادیتت>>>>>>>>>>

  • انیو‌هسه‌یو‌
    ᴅᴀʀᴋꜰᴀɴᴛᴀꜱʏبه‌تهیونگ‌نیاز‌داره‌^^🍪🌸
    اگه‌میخای‌عضو‌شی‌به‌تست‌[تشکیل || ᴅᴀʀᴋꜰᴀɴᴛᴀꜱʏ]🍇برو‌^^🍪🌸
    ساری‌برا‌تب‌^^🍪🌸
    پین؟

  • پرفکت^^🌸

  • انیو‌هسه‌یو‌^^🌸☁
    ام‌نت‌میوزیک‌داره‌لسرافیم‌تشکیل‌میده‌^^🌸☁
    اگه‌میخای‌عضو‌شی‌به‌تست‌[تشکیل || ʟᴇ ꜱꜱᴇʀᴀꜰɪᴍ]🌻برو‌^^🌸☁
    ساری‌برا‌تب‌^^🌸☁
    پین؟

  • عانیوهاسیو⿻🧜🏻‍♀️🌸
    من‌یه‌سولوئیست‌'م⿻🧜🏻‍♀️🌸
    میشه‌ب‌تصت‌بیوم‌سربزنی‌چون‌شخصی‌شده⿻🧜🏻‍♀️🌸
    ب‌فن‌هام‌میگم‌لایف‌ب‌معنی‌زندگی⿻🧜🏻‍♀️🌸
    ممنون‌میشم‌ازمن‌حمایت‌کنی⿻🧜🏻‍♀️🌸
    لایف‌من‌میشی؟ ⿻🧜🏻‍♀️🌸
    __________________
    ادمین‌صاری‌بابت‌تبلیغ^^! ⿻🧜🏻‍♀️🌸
    دوصت‌نداری‌پاک‌کن⿻🧜🏻‍♀️🌸
    پین‌شم؟⿻🧜🏻‍♀️🌸

  • نایص^-^‹🍓🐊›
    -الا‌با‌اک‌سولو

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.