اسکی نبینم که برخورد بدی میشه🐬
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اسکی نبینم که برخورد بدی میشه🐬
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فالو=بک🤍🐇
فالو=بک💛🐝
فالو=بک🧡🦊
فالو=بک❤️🐞
فالو=بک💖🐷
فالو=بک💜🍇
فالو=بک💙🌊
فالو=بک💚🐸
فالو=بک🤎🦉
فالو=بک🖤🐈⬛
وای.. چقد من دلفینا رو دوس دارم
خیلی حس خوبی منتقل میکنن🥲🌻
منم خیلی دوسشون دارم🥲🐬💖
مررسی🐈🌞
چه پروف باحالی داری تستش میکنی بعد وقتی تستش کردی زیر یکی از پستام یا پیوی بهم بگی با چه اسمی پستش کردی
پیشی منو بده😐
مشکی یا سفید؟ 😐😂😔💔
خاهرممممممم
پیشیممم کوجاس🤧
فرار کرد😂😔
ی سوال وایب چیهه؟ 😐
خدایااا چرا انقد تباهممم 😕😂
وایب یعنی حسی که یچیزی بهت میده
ندونستن یچیزی هم بد نیست که میگی من تباهم:)
فرصت هم یعنی:
معمولا نفر اولی که زیر یه پست کامنت میده پین میشه
فرصت هم یجوری یعنی اول
ینی حسی ک چیزی بهت انتقال میده°^°
ندونستن عیب و تباهیت نیست:»♡
عاو...چیز جدید مد کردن:/مررسی بابت توضیحت
اوکی 😐👌🏻
مرسی بابت توضیحاتت 😂🌹
فرصت؟
جووون خیلی خفن بود.فایتینگ.
این فرصت دقیقا چه معنی میدهه؟ 😐
من منظور این فرصتو نفهمیدم اخر:/
ولی بازم مرسی لیدی:-:🐈
یعنی اول :/
اوهوم