خاطراتی از مدرسه مجازیمون😂🥇🍯
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خاطراتی از مدرسه مجازیمون😂🥇🍯
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
دیگه همینم نداریم.. ساعت 7صبح بریم مدرسه
آره دقیقا موافقم😐🎟
اه عاجی
اسم اکانتت اسم اصلی منه 🥺🥺🩰🎟رزتا
اهومم
واقعا؟ 🥺🥺🥺🥺🥺🥺وااایییی.... میگم چرا گم شدیااا🥺حالا اکانت قبلیت چی شد؟ خییلی خوشحالممم😍😍😍🥺
اکانت قبلیم حذف کردم حالا می خوام این اکانتمم حذف کنم🥺🥺🩰🎟
ععععع.. پس رفتی.. چرا؟ ببین منم میخواستم پاک کنم اما همینطوری گذاشتمش.. اکانتم پاک نشد
اها من وسوسه میشم هی میام برا
کلاسا نمتونم رستم تجربیه و کلاسای رزمی میرم برا همین باید بپاکم😐💔
منم کلاس زبان و کاراته میرم وقت نمی کنم تست بسازم ولی شبا میسازم... من که زود یادمیگیرم توچی؟
چی کاراته؟؟
من کنگ فو میرم کمر بند مشکی دارم😃دارم میرم مهارت های رزمی
تک واندو.. تازه
زبان رو چند ساله ولی تک واندو رو تازه امسال
اها به سلامتی موفق باشی چند سالته؟؟انتخاب رشته کردی؟
14سالمه... اووم خب هنوز نرسیده.. ولی میخوام جغرافی بخونم
اها ۱۴سالته
به سلامتی موفق باشی
منم فعلا نرسیدم یعنی16سالمه شاید تجربی نزدم هنر بزنم برا کارگردانی یا دوتاش😐
اها... من 12روز دیگه 16سالم میشه..
مرسی
قلبم درد گرفت💗😐
من تو مجازی هم تقلب نمیکردم😂💔
همه ی درسامو میخوندم...
آفران بچه خوب به تو میگن دختر با معدل عالی و واقعی😂😂😂💕
حقققققق
شتت😂😂
نچ من بچه مثبتم😂😐💔
زرشک پ از لیست مابرو بیرون😂😂😂💕(شوخیدم)
آر جز اس آخر هيچکدومو انجام ندادم
از مونالیزاتون دیدن کنید😺🍀
با تشکر از شما😺🍀
💕💕
این چقد منه
تو چقد منی😐💙😂