4 سال پیش 4 اسلاید 1,118 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (62)
  • فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    فالو=بک
    مایل به پین؟! 💛

  • این ملون خودمونه 😂

  • خداروشکر من به طالبی حساسيت دارم 🤲😍😅

  • این که همین طالبی خودمون ما هر سال میخوریم با 20 هزار تومن کمبود طالبی دارن گرون شده😐💔

  • همون مولون خودمونه
    میوه فروش محلمون میده کیلو ۱۰ هزار
    لازم هم نیس دلار بدم

  • من طالبی خودمونو نمیخورم
    چه برسه به این

  • من حاضر نیستم رایگان هم بخورمش

  • همین ملونخودمونه
    وانتی سر کوچه میده کیلو ۵ هزار تومن😑😂

  • زیبا *^*

    • مرسی🧸⛓️🗿وقتی گفت حال ندارم اصن اعصابم بهم ریخ🗿⛓️🧸راستی متاسفانه تستت تو صف بررسی نیست 🧸⛓️🗿

    • :))
      یاح‌یاح *-*
      عررر‌چرااا‌چیو‌نزدم‌که‌نمیاددد𝑻𝑻

    • https://testchi.ir/tests/805366/%F0%9F%8C%BB%E3%80%8E%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%E2%87%A1-%E1%B4%8D%CA%8F-%CA%99%C9%AA%E1%B4%8F%E3%80%8F%E2%9C%A8
      چرت و پرت بالا تو عنوانش بود بزن ببین چی میشه =-=

    • هیچی نمیاد خطا میده🗿⛓️🧸

  • خب بچه ها..نگران نباشید..نفری یه کلیه میفروشیم،به همه عوامل حداقل یه نصفه تیکه ام میرسه..🗿💔

    • جررر😹🗿😔🙌

    • خو بعد چجوری بریم ژاپن؟ 🙌😔🗿😹

    • سفارش میدیم..ته تهش قلبامونم میفروشیم،با باتری به زندگیمون ادامه میدیم🗿💔

    • بعد ی تیکه ام میدیم ممد🗿💔
      #حمایت_از_ممد

    • جررر برای رفتن به ژاپن باید کل اعضای بدن مونو بفروشیم. دیگه چجوری میوه رو بگیریم؟ میخوای بگیم ممد بیا کلیشو بفروشه؟ 😹🗿🙌😔

    • نه دیگه..به اون مجانی میدیم
      همین که اکمونو فیلتر نکنه خودش خیلیه

    • جرر دقیقا😹🗿

    • هیق..

    • واعای پروفت خیلی خوبههههه

    • خواستی..میتونی بزاریشش
      پروفم داره بت چشمک میزنه..

    • کلیه پولش 500 میلیون عه این 528 ملیونه:/

    • ولی درکل میشه:/

    • خب زیاد میخریم🗿😹

    • هب رو پروفت کراش زدم💔🗿

    • جرر شما اینجا چکار میکنید :/

    • همه میزنن..دست بوسته،خواستی بزارش

    • ولی منم رو پروف ت کراش زدم..

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.