10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فالوم کنید ³⁰⁰ تایی بشم 🌚✨
فالو :بک🌚✨
فالو :بک🌚✨
فالو :بک🌚✨
فالو :بک🌚✨
فالو :بک🌚✨
فالو :بک🌚✨
فالو :بک🌚✨
اد مایل به پین؟
میگم اسلاید شیش من یه جا شنیدم دازای و چویا باهم شدن جون ترین مدیرانی مافیا ولی چرا فقط اسم دازای میاد
فکر کنم من دختر مورد علاقه ی دازایم🫤
اس آخر مننن
:)
خیلی خوب بود
ممنون که گذاشتیشون
❤️🩹
رامپو که تو فصل چهار تنها مأموریت ها رفت...
البته اگه واقعی باشه اینو توجیه میکنه که چرا میگه بلد نیست از تاکسی استفاده کنه...
ولس آدمی با همچین هوشی نباید از پس خودش بر بیاد آیا...؟!
هیم...اگه دازای واقعی بود باهاش مزدوج میشدم...بعد باهم khodkoshi میکردیم...هیم🗿⚰
حالا که من زنشم
سلام!
من فن پیج لیلو هستم.؛)!
لیلو یه آیدل تیپاپ با استعداده که مثل بقیه آیدل ها دوست داره ازش حمایت شه(-‚:
میدونستی با حمایت ازش و فنش شدن منو خیلی خیلی خوشحال میکنی!؟
اگه میخوای فنش شی به نظرسنجیم برو;)
فایتینگ...
روز خوبی رو براتون آرزومندم-
ارادتمندشما(فن پیج لیلو)
واقعا انیمه ی جذابی بود
و باید بگم عزیزم ما دیزنی نیستیم و پایان خوش معنایی نداره مگه دازای سیندرلا
من که پیر شدم سر اومدن فصل ۴😐
اره