بریم..
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بریم..
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
با هاکماث تو پارک ساندویچ میخوریم و بهم گوشی میده با کیلویی آشنا میشم میریم قدم میزنیم❤️❤️
با مرینت می ریم رستوران بستنی می خوریم اون بهم گوشی می ده بعد زویی رو می بینیم میاد پیشمون.❤
من با نینو میرم رستوران واون بهم ماشین میده یکدفه رزی میاد پیشمون .
با مرینت میریم فاضلاب😂 ساندویچ میخوریم اون بهم گوشی میده کیلویی رو میبینیم اون میاد پیشم🙂
راستی فهمیدم جدیدا فاضلاب ساندویچ هم سرو میکنن😂
هاکماث کافه ساندویچ میخوریم جورابی که پاشع رو میده بهم🗿 بعد زویی رو میبیبنیم سن مامانم رو نمیدونم😂
لایلا ی لن*تی 2 تا چک میزنه به منو ادرین و میره ولی من پسرمو
به لایلای من فش نده هااا
فاضلاب رو فقط ما میراکولرا میفهمیم
دقیقا توش کلب خاطره داریم
4-ماشین-5-کلویی هعیییییییی خداروشکر لایلا نشدم -6 قدم میزنیم عالیهههههههههههه
عالییییییییی بود ممنون بابت تست
1-ادرین-2-کافه-3 نسکافه
عالیییییییییی
قربونت😂💖
من قربونت با تستت