4 سال پیش 7 اسلاید 618 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (32)
  • پاشید بیاید جنا&زه مو جمع کنید یه مراسم تدفین آبرومندانه بگیرید یه بسته خرما و یه ماهیتابه حلوا هم وصیعتم😔

    • یکی باید خود ماهارو جمع کنه متاسفانه

    • هعی😔😂

    • زندگی تلخه متاسفانه

    • خیلی😔😂

  • اسلاید دوم و سوم...
    امیدوارم رفیقم به وصیت نامم عمل کرده باشه...
    ف*کککککککککککککککککک
    نکن این کارو اخهههههه😭😭

  • سلام من اون دنیا هستم😔
    و در آتش جهنم دارم میسوزم👍🏼😔
    (آخه نمیگی نامجون لاورا میمیرننننننن)

    • طبیعیه
      اینم طبیعیههههه
      نه نمیگم. چون کل آرمیا میمیرن از ابهت لیدررر

    • داوشم آخه بایسمههههههههه عععرررر😂
      قاتلللل😂😂

    • اچککککک
      جررررر

    • عععععهههه بلاخره فهمیدم آجیم بایسش کیه🥺😂😔🌸

    • بل خیلی ممنون😐💔😔

  • چی بگم از همون اسلاید اول مردم
    زیادییییییییی خوب بوووووووووود مخصوصا بازوهاش
    از اون دنیا نامه مینویسم

    • طبیعیه
      حق تا ناکجا آباد
      بینهایت طبیعیه
      منم از اون دنیا نامه تو میخونم

    • آرههه
      جررررررررم این جدید
      خداروشکر
      جررررر دست ختم بده ولی سعیت را بکن

    • جر
      جرررررررررررررررر
      اچک
      چش چش

    • جررر نخور انقدر
      زیبا
      آورین

  • خیرررر

  • اوکی ولی منی که بایسم نامجونه چیبیی؟؟؟🥲💕
    میخای مرا بک*شی؟؟🥲💕

    • واییییی
      عاسیسممممم
      ولی نامی دون همینه عاسیسم
      متاسفانه آدم از وقتی آرمی بشه هر روز باید اتک بخوره
      هم از هایب و هم از آرمیای دیگه

    • کاملا حق🥲🤝🏻

    • اچچچککککک

  • اسلاید دوووو جیییییییغ😐💔

  • آیا میخواین منو بکشین؟😐💔
    قلبم درد گرفت از شدت هات بودنش🌚💕

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.