فالو =فالو
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
فالو =فالو
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
انتظار نداشتم اس اول ناتاشا رو ببینم..
-الان میشه گفت لوکی..
دابی
من فیلم inside out رو ندیدم ولی یاد یکی از ویدیو های ادیت نیکا افتادم که تو پینترست دیده بودم🥲
فک کنم دیده باشم ادیته رو:_)
هعی :)
من واسه توکیو با مامانم داشتم میدیدم نزدیک بود گریه کنم فیلم که تموم شد رفتم تو اتاقم گریه کردم چون توکیو رو خیلی دوست داشتم😞😭
احساسی هستی؟:)
بین اینا فقط بی مکس میشناسم😹:||
😂😂 ولی بی مکس خیلی کیوت بود:)
پرفسور سوروس اسنیپ
اونایی ک پاترهد نباشن می گن چرته اما پاترهدای واقعی می دونن😖🤧
اره اسنیپ خیلی خوب بود وقتی هم توی دنیای واقعی مرد گریم گرف؛)
تاداشیییی
آهوم
دابی:(
ج چ:پرفسوراسنیپ(خیلی ربط داره اگردقت کنید)
ارههه
یعنی اونجرز قسمت آخرش بیشترین فیلمی بود که سرش گریه کردم و بعدم توکیو🥲
🙂💔حق