4 سال پیش 7 اسلاید 640 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (38)
  • فقط آخری

  • من فقط نامجون رو میشناختم، بعد اخلاقم جوریه که اعصابم خورد میشه اگه عکسارو از هم تشخیص ندم.فک میکردم تهیونگ کوچیک ترینه
    تهیونگ رو تهوینگ صدا میزدم😐 فک میکردم نامجون بزرگترین عضوه😹توی آهنگ دینامیت لیریک هایی که جیمینا میخوند رو فک میکردم هالزی میخونه😹( اینجا بنده با بوی ویت لاو اشتباه گرفته بودم،

  • من فکر میکردم تهیونگ درواقع ایرانیه و اهنگ اون یارو که میگفت اومدم حرف بزنم ولی با منتطق اره...اینو تهیونگ خونده🙂😂بعد من فکر میکردم بی تی اس درواقع گروهین برای کمپین های خانوادگی:)

  • من اولاش فک میکردم وی یه نفر دیگست و تهیونگ یه نفر دیگه، بعد میرفتم لیریکا رو می خوندم و اسما رو میدیدم با خودم میگفتم چرا وی اینجا نیست یا میگفتم چرا تهیونگ اینجا نیست😐💔📿

  • واااایییی😂😂
    نگا کن این چه فندومیه؟!
    یکم از فندوم مردم یاد بگیرین😂
    مردم فندوم دارن ماهم فندوم داریم😂
    (برگرفته از جملات معروف مامانا😂)

  • 𝐻𝑖 𝑙𝑜𝑣𝑒🫂💕
    ما "sᴇᴄʀᴇᴛ" هستیم-!🦕💕
    یه گروه تازه کار-!🧚🏻‍♀️💕
    و به حمایتت نیاز داریم🐢💕
    به فن های کیوتمون میگیم 𝚂𝙷𝙸𝙽𝙴-!🗽💕
    فنمون میشید؟✨💕
    _________
    ساری بابت تب:)💕✨
    پین می‌کنی لاولی؟💙

  • 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • من فک میکردم هیونگ همون تهیونگه 🤣

  • افکار سمی فندوم-😂😂

  • وایییی
    منم فکر میکردم باید پول بدم وارد فندوم شمم😂😂😂😂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.