ناظر توروخدا قبول کن هیچی نداره فقط داستان پاتر هد شدن منه🥺🥺
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر توروخدا قبول کن هیچی نداره فقط داستان پاتر هد شدن منه🥺🥺
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من کلی خوشحال میشم و به مامان بابام میگم بعد میرم به ایستگاه و میرم تو دیوار ( عه یعنی چیز به سکو ی نه و سه چهارم
که یه مالفوی هد اصیلم و هر روز دارم دعاش میکنم که بهم این فیلمو معرفی کردهههه
💚💚💚💚💚💚💚💚💚
تو مدرسه بودیم گفتم که عینکی شدم گفت عینکت چه شکلیه گفتم بهم گفتن که هری پاتری دوست داری گفتم نه مستطیل برداشتم دوستم بهم گفت دیووونه چرا هری پاتری برنداشتی اصلا هری پاتر رو دیدی گفتم نه گفت کتاباشو خوندی گفتم نه گفت پس نصف عمرت بر فناست
با اصرار اون هری پاتر رو دیدم و الان ۲ ماهی هست
قبول کردم و رفتم مدرسه هاگواتز🙂
چیو قبول کردی رفتی 😐 هاگوارتز که واقعی نیستی 😐
بیای پی بهت پاسخ میدم🙂
پیام دادم
شیفت کرده
ناظرش بودم
🥰🥰🥰