4 سال پیش 4 اسلاید 123 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (17)
  • عی خدا پنیر نوشته شدی منظورم دنسر بودددد

  • _چه جواهری دوست داری؟!🤍⛄🌨
    -یه جواهر سفید و ضریف🌸🍨☁
    های🧇💛☁
    ما:𝚂𝙴𝙲𝚁𝙴𝚃 𝙿𝙴𝙰𝚁𝙻𝚂[سیکرت پرلز]هستیم💙🦄☁
    اعضامون:یوجو'کارن'لیونا'سوکی'لیلی'وی🐬🌊🧊
    یه فنامون میگم:𝘗𝘌𝘈𝘙𝘓𝘚[پرلز]🤍🧊🌨
    فنمون میشی؟!

  • 𝕭𝖊 𝖑𝖎𝖐𝖊 𝖈𝖑𝖊𝖆𝖗 𝖜𝖆𝖙𝖊𝖗•-•🧇🌸
    عانیونگ•-•🥠💕
    آیم‌جی‌وون•-•🧞‍♀️💕
    سولوییست‌تازه‌کار•-•🥚💕
    به‌فنام‌میگن‌واتر•-•🧤🌸
    فنم‌میشی¿•-•🧜🏻‍♀️💕
    ----------
    اگه‌ناراحت‌شدی‌پاک‌کن^^🦥💕
    پین¿•-•🧚

  • عانیو‌کیوتم就‌-🤍🦋
    من[𝒴𝑜𝓃𝓋𝑜𝑜]هستم‌-🤍🦋
    به‌فنام‌میگم‌نورلند‌-🤍🦋‌خوشحال‌میشم‌تو‌هم‌فنم‌شی-🤍🦋
    _______^-^_______
    صاری‌بابت‌تب‌اگه‌خوشت‌نمیاد‌پاک‌کن‌و‌هیت‌نده‌و‌اگه‌باهاش‌مشکلی‌نداری‌پین‌؟!:']🖤🌚

  • عانیو لاوم🐚🌸
    میشه تو نظرسنجی ᴍᴀᴍᴀ❥︎² کاربر ᴛ-ᴘᴏᴘシ︎ به جئون جینهو رای بدی؟!🐚🌸

  • فایتینگ گرلز •-•

  • فقط من میخوام رنگ فن ها زرد باشه

  • بچها چرا پیج نمیزنید برا آیدلیتون؟

    • پیج چی؟

    • پیج آفیشال برا آیدلیتون که توش آهنگا و آپدیت ها و...بزارید

    • میشه همین پیج آفیشال ام باشه؟

    • لایلا میشه همین پیج آفیشیال باشه یا نه؟؟جواب بده

  • رییس من فقط میخواستم ویژوال باشم😐💔
    تاکارا_

    • عسلم هر دو هستین اما تو خب اصلیه

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.