😑**************😑
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
😑**************😑
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
آش رشته
آ اول اسممه پس.... آلبالو پلو
اصلا دوس ندارم
جچ:سالاد سزار/سمبوسه/سیب/سالاد شیرازی/سالاد چنگالی/و سالاد...(پس بگو چرا انقدر سالاد دوس دارم😂)
مهتاب خب م مثل چه غذایی؟؟... آها میگو بهتون میدم
آجی میشی اگه میشی من مارالم و 11 سالمه و دنبالتم کردم و دیگه ازین جور حرفا 😁
چالش : من اول اسمم م هست پس میتونم باهاش مرغ قلمبه بگیرم در صورتی اصلا دوست ندارم ولی این تنها اسمیه که به ذهنم میرسه 😐
شماهم همین مشکل رو دارین که با ی چه غذایی بگید😁 خب من بهتون دیوار رو پیشنهاد میکنم میتونید برید سرتون رو بکوبید به دیوار 🙂
غذا با ی سراغ دارین😅؟
یتیمچه
دیگه
یخنی
یخ
یخمک سفارش بده خعلی خوشمزست
آخه من با ی چی سفارش بدم ناموصن 😐😐😐😐😐 ؟
خودت بگو خدایی 😐 چی سفارش بدم ؟
اگه میخونی برای کامنت بالا گفتم😂😐
ی
اخه با ی چی میشه سفارش داد
😐🤷♀️
یخ میشه
یخمک
یخ در بهشت
چالش:ف
فست فووود😍😍😍😍😍
ای جان اینبار شانس اوردم😍🤪