4 سال پیش 8 اسلاید 638 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (41)
  • من در فن ساین درد نداشتم دیگه
    وات دا..؟

  • چرا فقط از ته یه عکس درس حسابی نذاشتی 😐

    • اتفاقا موقع ساخت تست به همین موضوع توجه کردم ولی اینا اسکیرینای ی کلیپه ک ته فق همین استایل تو کلیپ بود😔😂🌱

  • من در فنسابین سلام سلام که در این زمینه به این ترتیب که برای شما ارسال شده توسط علی در ۱۳۸٩ کلمات کلیدی نرم افزار های کاربردی و حرفه ای و در این زمینه به این ترتیب که برای شما ارسال می شود
    جرر ر. ررر.😂😂😂😂😂

  • ج چ:من در فن ساین پیش به سوی اغوش گرم جین یا هوسوک یا شوگا و جی کی داره به شوگا یه چی میگه!
    مال من خیلی زیبا بود😍🥲

  • ج چ:من در فنساین و به همین خاطر هم باید برم ببینم تو گوشی خودم رو انتخاب میکنید 😐🤲🏻🗿

  • من در فنساین که در انمیکس فمیلی اند لایک و دس دت پینک ونوم بذار تو چنل اصلی عضو گروه کیپاپ کیو کدوم که از بین رفته‌اند
    جر🗿

  • فشار؟ فشار چیه نگا دارم کوردی میرقصم🗿

  • من اگه برم فن ساین یه راس کوکیو میارم خونمون🚶‍♀️🕳️😔

  • من در فنساین شنبه امتحان دارم کتاب و جزوه رو مرور کنیم با چرتکه انداختم😔💔

  • بدون شوخی و دروغ دوست من یه بار رفته بود کنسرت o(╥﹏╥)o

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.