5 سال پیش 9 اسلاید 18,550 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (179)
  • ای کاش بهم نمی‌گفت رقصت خوب نیست
    دلم شکست😢

  • من دنسم خیلی خوبه😑

  • تستت عالیی بود فقط جواباشو زیاد خوب نزاشتی میتونستی یه چیز قشنگ تر بنویسی ♥♥♥

  • لیسا:خیلی باحاله/ازش خوشم میاد/ولی رقصش اصلا خوب نیس
    برو بیشین بینیم بابا من از یکسالگی میرقصیدم از خود لیسا هم بهتر میرقصم خداییش،
    کالا
    آیکیوت0
    مغز سالم0
    ............... بعد میای میگی رقصم بده 😑
    تستت آیکیو نداره

  • لیسا : رپش عالیه ولی رقصش هم بدک نیست در کل آدمه کیوتیه💥

  • سلام نیکی منو امیدوارم یادت بیاد من عضو گروهی که کارین زده بود انتخاب شدم گفتم برای اشنایی بیشتر ابجی میشوی؟^^

    • حتماقشنگم من تنها اطلاعاتی که از گروهمون دارم یکیش اینه که عضوم و اینکه پنج نفریم.طهورا

    • ؟

    • اسمم رز هست بهم بگو رزی اسم کره ایم ناگیسا اسم رمزمlisa.lili چقدر من اشم دالم^^خخ من ایموجی ندارم چون دارم با لپتاپ کار موکونم

    • اها
      عخشم من نیکی ام ملقب به لی مین میون❤️
      چند سالته؟✌🏻🙂

    • من 11 شالمه^0^

  • لیسا:خیلی باحاله/ازش خوشم میاد/ ولی اصلا رقصش خوب نیس

    • هر هر وایییی خیلی بامزه ای😂😂
      خدایی فازت چیه😐لیسا دنسر اصلیه
      نه دنس تو خیلی خوبه😒

  • عالی عاجی💕

  • چطوری تست صحیح و غلط نمیشه؟

    • یعنی چی عزیزم؟🙃

    • یعنی این که با کدوم گزینه تست صحیح و غلط نمیشه

    • مثلا گلم تست های که پرسشی هستند❤️

      امتیازی یعنی :مثلا برای تست چه طعم بستنی میشی؟
      و....

    • ممرسیی

    • خواهش نامجون لاور😀😘

    • اسمم پریاس

    • بالاخره نامجون لاوری دیگه؟؟؟؟😘😘😘😘😘😘

  • لیسا:خیلی باحاله/ازش خوشم میاد/ولی رقصش اصلا خوب نیست
    اشتباه هست رقص من از همه بهتر است
    تست تان مشکل دارد

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.