4 سال پیش 4 اسلاید 135 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (12)
  • جونگکوک توی لایو چند روز پیشش گفت بی تی اس قراره تا سال ها فعالیت کنه و دیسبند در کار نیست
    اما این حقیقت که بعد بلک پینک و بی تی اس حس و حال کیپاپ مثل قبل نمیشه خیلی دردناکه :'(

  • پس یعنی بی تی اس از هایب میره؟
    من که شنیدم هایب خیلی اهمیت میده

    • شاید بخاطر آبروی خودش اهمیت بده ولی نه ممکنه نمونن با هایب

    • یعنی دیسبند بشن؟
      یا برن با یه کمپانیه دیگه؟

    • واقعیتش ممکنه دیسبند شن و احتمالش کمه که برن کمپانیه دیگه

    • اونا که خودشون گفتن سال ۲۰۲۷ قرار داد و تمدید میکنن
      ولی هایب به مش*کل برمیخوره اگر بی تی اس دیسبند شه

    • نمد
      قطعاا میترکه

    • آخه یه دختر سولوییست اومده کمپانی های قبول شده بعد این قلدری کرده و سهام بیگ هست اومده پایین برای همین احتمال دیصبند الان وجود داره

    • نه مطمئنم نداره

  • معلومه که بعد از این دوتا گروه خفن دیگه هیچ افسانه ای مثلشون تکرار نمیشه💔

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.