4 سال پیش 6 اسلاید 1,154 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (17)
  • من همشون هستم و رژ لب مزش بدک نیست بیشتر مزه کره میده 🤣🤣🤣🤣 یه سال طول میکشه ولی بهتر از اینکه مس پسرا چنتا کیسه زباله برداریم بریم بیرون ولا ( البته بعضی هاشون )

  • دخترم
    ولی نه وقت زیادی صرف لباس انتخاب کردن میکنم نه رژ میزنم نه گریه میکنم و خودمم خوشگل نمی بینم

  • اینجای که شاعر میگه : دخترا همه ناز هستن انسانای خاص هستن😂🤞

  • عرعر ژر چون دخترم

  • چرا من همشون بودم

  • عالییییییی

  • هق هق😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭من ۹ سالمه فکر کنم ۱۰ کیلو رژ لب خوردم چون زیاد رژ میزنم😐😐😐😐😐😂😂😂😂😂

    • ۹سالته اینهمه رژ خوردییی😐😂 لعنتی من ۱۴ سالمه تازه دارم رژ میزنم اونم رژ نی برقه لبه.. زیاد رژ بزنی ضرر داره پوسته لبتو خراب میکنه

    • آره زیاد رژ میزنم اتفاقا الان رژ دارم😐😂

    • من با ۱۶ سال سن مامانم نمیزاره رژ بزنم 😂😂
      خوشا بحالت🥲

    • خوشا به حالم😂

  • سلام 💕☁️
    من جسیکا هستم 🖇💛
    من یه سولوییستم که بجای استفاده از چهره آیدل ها برای خودم یه چهره ساختم ‍ 🧚‍♀
    اسم فنم بلک استار هست 💫🖤
    نیاز به حمایت دارم 🥺
    لطفا به پروفایلم برو و بیوم رو نگاه کن 🦋🐚

    خیلی ممنون که این کامنتو خوندی 🧡🥤

  • زنا بیشتر گریه میکنن چون مردا میریزن توی خودشون🌚

  • حققققق🖇

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.