سلام گایز خوبید خانواده خوبن دیگه چه خبر 😀😐💕
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام گایز خوبید خانواده خوبن دیگه چه خبر 😀😐💕
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
با اجازه میخوام خودمو معرفی کنم-!🎓🌸
من جنی اعظم یک ایدل هستم-!🎓🌸
حمایت موکونی-!🎓🌸
به فنام انجل میگم-!🎓🌸
خشال میشم فنتم شی-!🎓🌸
××××××××××××××××
ادمین ساری بابت تبلیغ-!🎓🌸
تست لایک شد-!🎓🌸
پین موکونی-!🎓🌸
فالو:لایک:کامنت🧷🧸
فالو:لایک:کامنت🧷🧸
فالو:لایک:کامنت🧷🧸
فالو:لایک:کامنت🧷🧸
فالو:لایک:کامنت🧷🧸
فالو:لایک:کامنت🧷🧸
فالو:لایک:کامنت🧷🧸
فالو:لایک:کامنت🧷🧸
فالو:لایک:کامنت🧷🧸
فالو:لایک:کامنت🧷🧸
فالو:لایک:کامنت🧷🧸
فالو:لایک:کامنت🧷🧸
فالو:لایک:کامنت🧷🧸
فالو:لایک:کامنت🧷🧸
مایلبهپین؟
های•لاوم•🦋
می لیصا هستم🦋
صولویصت جدید🦋
به فن هام میگم جینجو🦋
جینجو به معنی مروارید🦋
جینجو من میشی کیوتم🦋
میشه حمایتم کنی؟؟🦋
بابت تبلیغ صاری اگه خواصتی حذف کن اگه مشکلی نداری پین می کنی لاولی🦋
عالی
.....
سلام.
من یک صولوییست تازه کارم.
به حمایت شما نیاز دارم.
پین شم؟
خدا نکشتت داشتم غذا میخوردم کووووووووفتم شددد(":
میشه فالوم کنی؟
یک سوال شما اینارو از کجا پیدا میکنید تو توییتر خارجی چی باید سرچ کنیم!
فالو:بک
دیدی بک ندادم بصبر
هییییییی
داشتم غذا میخوردم الان باید بدم خواهرم میل کنه
سلام 💕☁️
من جسیکا هستم 🖇💛
من یه سولوییستم که بجای استفاده از چهره آیدل ها برای خودم یه چهره ساختم 🧚♀
اسم فنم بلک استار هست 💫🖤
نیاز به حمایت دارم 🥺
لطفا به پروفایلم برو و بیوم رو نگاه کن 🦋🐚
خیلی ممنون که این کامنتو خوندی 🧡🥤