4 سال پیش 5 اسلاید 102 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (64)
  • خوشبختم منم ویولن میزنم و کتابخونم

  • صل‌مایل‌به‌فرند‌؟

  • آنیونگ‌من𝐋𝐈𝐀هستم^^🦕🍓
    یه‌سولوییست‌تازه‌کار!🧸🍇
    من‌به‌فن‌هام𝐌𝐘 𝐋𝐎𝐕𝐄میگم•-•🌻🫐
    𝐌𝐘 𝐋𝐎𝐕𝐄من‌‌میشی؟🌨🌸
    ♡♡♡♡♡♡♡♡
    ساری‌بابت‌تبلیغ‌میتونی‌حذفش‌کنی🐢💕

  • 🌟صد تایمون کنید 🌟

  • اجی میشی؟ 💗
    به آخرین تستم سر بزن ازش خوشت میاد 🐾💜
    تا 300 تایی شدنم بک میدم 🥺🐾

    • آجی نه
      دوست میشم

    • آها باشه بیو ام رو گذاشتم

  • منم اصفهانم و ویولن میزنم ولی ازش خوشم نمیاد:|
    فرنده میشی؟کیم¹²

  • چقدر مثل منییییی
    اسم منم یسناست...
    ی سال ازم بزرگ تری فقط
    منم ویالون میزنم(گیتار و پیانو هم میزنم)
    و خیلی رمان و دستان میخونم
    آجی میشی؟

    • خدایااااا برو کامنت هارو بخونننن
      دوست میشم نه آجی

    • اوکی

    • من کامنت دادم هیچ کامنتی نبود

  • اگر اهنگ زیاد گوش میدی اهنگ معرفی کن

    • به روی چشم فقط اگر دیر شد ببخشید فردا عربی دارم شنبه ادبیات و دوشنبه دینی

    • کلاس چندمی؟

    • هفتم
      پدرم در اومده

    • همسنیم درکت میکنم

    • فقط امتحانات تموم بشع بگیرم بسوزونم کتابارو😂💔

    • حققققق
      ولی الان چرا باید جونگ کوک لایو بگیرههههه

    • ارع دیدمش چقدر دلم براش تنگیده بود فقط بچم یکم مست بود😂💔

    • نمیدونم ولی خیلی خوب بود
      گفت که اگه بگم کجا هستم آرمی ها میریزن سرم🤣

    • کجایه یعنی😂

    • هر جا بود طبیعت بود و آتیش روشن کرده بود و تنها بود

  • خوشبختم

  • فالوییی بفالو

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.