حیف نیست از این دخترای خوشمل تو صفحم نباشه؟😀
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
حیف نیست از این دخترای خوشمل تو صفحم نباشه؟😀
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عااالیی بود
من دختر عموم با بلک پینک اشنام کردتازه اولین کروهی بود مه فنش شدم بعد با بی تی اس اشنام کذد ولی دیگه فنشون نیست کم فنشونم و خودم فن ایتزی شدم
من اول بلینک شدم ولی بعدش با ایتزی اشنا شدم و میدزی شدم دیگه هم بلینک نیستم😐خیلیم ساده
کیوتمبهصورتموقتآنفالومیشیامازودفالومیشیپسلطفاآنفالونکن-!🧜♀️🌸
اوکی
منم اول با بلکپینک آشنا شدم
همونروز فنشون شدم
چنماه بعدش یکیرو دیدم فن اورگلو و ایتزی بود
منم اسمشون و سرچ کردم
وووو چنروز بعد طرفدار ایتزیم شدم
کیوت
بلک پینک اولین گروهی بود که فنش شدم و یکی از فامیلامون باهاشون اشنام کرد ایتزیم تو شاد بایکی ک بلینک بوددوست شدم ک میدزی هم بود و با ایتزی اشنام کرد😢💕
Coolllll😂😍😍