4 سال پیش 9 اسلاید 659 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (40)
  • با اون اسلاید t t زیادی موافقم😂

  • هایی🥂
    لطفا برو به اکانت𝐆𝐌𝐕°•• و به نظرسنجی بهترین گروه برو و به وایت فلاور رای بده🌐🎉🎭
    بعد از اینکه رای دادی بگو تا با ۶ اکانت فالوت کنم💭🌿🌴
    فایتینگ🍭

  • عاشق ام وی و آهنگ دبیو اینایی که گفتی شدم ایلون و گیون تیکن محشر بودن

  • اججیییی سلااااام
    منو یادته🥺؟
    ریحانم😂بایسم جیمین بود.

  • دارم یه گروه تشکیل میدم•-•◯✦
    این گروه از 4 پسر و 3 دختر تشکیل میشه•-•◯✦
    اسم‌گروه:𝘸𝘰𝘯𝘥𝘦𝘳◯✦
    اسم‌فندوم:𝘳𝘢𝘣𝘣𝘪𝘵◯✦
    اگه میخوای عضو بشی ‌برو به نظرسنجی ✦♡𝐺𝑟𝑜𝑢𝑝♡✦
    --------------------------
    صاری‌بابت‌تبلیغ◯✦
    پین‌شم؟

  • انیو‌من‌یونگم‌‌:]-!
    یه‌صولوییصت:]-!
    به‌فنام‌میگن‌بلک‌لایت:]-!
    توام‌بلک‌لایت‌من‌میشی؟:]-!‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ . ‌ .‌ ‌ ‌ ‌ ‌--------------------------------------
    اگ‌ناراحت‌شدی‌هیت‌نده‌و‌‌کامنتو‌بپاک:]-!..

  • گایز من اولین مصاحبه گر تستچی هستم
    و در کنار این کار کمپانی هم زدم!
    مایل هستی به کمپانی من بیای کیوتم؟!
    اگه بخوای باهات مصاحبه هم میشه●
    💎🦋💎🦋💎🦋💎🦋💎🦋💎🦋
    ساری بابت تبلیغ
    مایل به پین؟

  • تارا لطفا از گروه ما نرو رئیس کمپانی جواب منو داد الان یکی از هم گروهی هامون از تستچی رفته تو بمون

  • تارا هنوزم میای تو یه کمپانی دیگه هم گروهی من بشی چون اون کمپانی جواب نمیده

    • عاممم صاری من چون از این اکم قبلا در اومدم دوباره نمیتونم وارد اک جدید بشم

    • آها اوکی

  • آیزوان چرا انقد زود دیسبند شد؟!

    • سوال منم همینح🗿🐚

    • قراردادشون ۲ ساله بود تمدید نشد فن ها حدود ۶۰۰ هزار امضا جمع کردن اما فایده نداشت

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.