4 سال پیش 4 اسلاید 2,398 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (113)
  • عانیونگ‌کیوتم🐰🌸
    ما‌ی‌گروه‌جدیدیم‌به‌اسم‌ریجی🐰🌸
    به‌فنامون‌میگیم‌ریل‌لاو‌🐰🌸
    فنای‌زیادی‌نداریم🐰🌸
    کمک‌میکنی‌زیاد‌شن؟🐰🌸
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    صاری‌بابت‌تبلیغ
    مشکلی‌داشتی‌بپاک
    مایل‌ب‌پین؟

  • های‌-!^^🦕
    من‌‌سولوییست‌هوانگ‌لونا‌هستم:)!🧞‍♀️🌸
    به‌فن‌های‌قشنگم"ᴘʟᴀɴᴇᴛ[به‌معنای‌سیاره]میگم^^🧚🏻‍♀️💕
    خوشحال‌میشم‌اگه‌توهم‌به‌خانواده‌ی‌پلنت'ز‌بپیوندی‌و‌ازمن‌حمایت‌کنی-!^^🌻
    مایل‌به‌پین؟
    •••••••••••••••••
    ادمین‌ساری‌بابت‌کام:>

  • این کامنت صرفا جهت شاد کردن شماس:)
    عالی بود...لایک شد:]🦩♥️
    پینم میکنی؟:]♡

  • های هانی به حمایت نیاز دارم•-•🥺🍡
    میشه حمایتم کنی؟•-•🧚🏻‍♀️🍓
    معرفی اک: پر از چیزای مختلف مثل فکت ، عکس از آیدل یا صلبریتی، عکس صت از آیدل یا سلبریتی و.... حتی درخواست ها رو هم قبول میکنم •-•🥞
    میشه به کسایی ک فالوم کردن بپیوندی؟ •-•🍰
    مایل به پین؟•-•🥢🐾

  • بازدید پروفایلم را زیاد کنید پلیز😐❤
    اگه ۱۰ تا بازدید بزنی فالوت میکنم😐❤
    یه پیام هم بده وگرنه فالوت نمی کنم(چون نمی فهمم کی هستی که فالوت کنم😐❤)با تشکر

  • مرسیییی از همتون عشخای من بابت حمایتاتون بوج به همتون:")♡

  • عانیونگ‌:]!🪸✨
    من‌یه‌صولوئیستم‌به‌اسم‌وینتر..
    به‌فنا‌م‌‌میگم‌اسنو‌به‌معنی‌برف:))
    فنم‌میشی‌؟🧜🏻‍♀️🪷
    •••••••••••••••••••••••••
    اگه‌ناراحت‌شدی‌میتونی‌پیام‌رو‌🗑️‌کنی...!•-•
    مایل‌به‌پین؟🦕🍓

  • آنیونگ‌من𝐋𝐈𝐀هستم^^🦕🍓
    یه‌سولوییست‌تازه‌کار!🧸🍇
    من‌به‌فن‌هام𝐌𝐘 𝐋𝐎𝐕𝐄میگم•-•🌻🫐
    𝐌𝐘 𝐋𝐎𝐕𝐄من‌‌میشی؟🌨🌸
    ادمین‌پین‌شم؟:]🍰🥢
    ♡♡♡♡♡♡♡♡
    ساری‌بابت‌تبلیغ‌میتونی‌حذفش‌کنی🐢💕

  • امشب دل من هوس رطب کرده💃🏻
    عاشق شده از عشق تو تب کرده💃🏻

    ممنون میشم فالوم کنین🤝🏻❤

    چندتا فکت
    گوشی الان تو دستته و داری اینو میخونی😸
    چشمات بازه😸
    صفحه گوشیت روشنه😐
    اگه درس بود بفالم😔😂

    ادمین سالار و قنده
    ادمین چرا نمی خنده ؟
    ادمین آه
    ادمین رفته کره ماه
    (برا ادمین گل❤)
    ادمین جونم پین بشم؟؟؟😍

  • انیونگـ هـاصیو لاولیـ¡!🍶🍫
    مـاگروهـ[ʙʀɪɢʜᴛ ᴍᴏᴏɴ]هستیمـ¡!🪷🪄
    اینـ گروهـ تشکیلـ شدهـ از ²عضوعهـ¡!⭐🪄
    ↜لئو-¡!🍃🧤
    ↜اونچه-¡!🍃🧤
    بهـ فنامونـ🅼🅾🅾🅽میگیمـ¡!🧝🏻‍♂️🧤
    مـونـ مـا میشیـ¿¡💫🧤
    ~~~~~~~~~~
    اگهـ ناراحتیـ یهـ گزینهـ بهـ اسمـ دیلیتـ هستـ¡! 🍃
    پـیـنـ-¡!🍓

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.