همه ی تایپ هارو تو همین تست گذاشتم:)
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
همه ی تایپ هارو تو همین تست گذاشتم:)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
آره درست بود تقریبا ( istp ام )
عالی بود
مال من تقریبا درست بود
Estp
بیشتر شاد و پرانرژی گوش میدم از غمگین متنفررررم
راک .. ولی ژانر موردعلاقه خودم کیپاپ. :)
چرا آی ان تی پی رو به انیمه ربط میدن؟
آی ان تی پی ام ولی درست نبود، دقیقا ازین سبکا بدم میاد.
ولی موضوع تستت عالی بودTT
بعضیاش وایبی هست که از تایپ میگیرن ولی اره ممکنه اشتباه بشه و سلیقه هر فرد قابل احترامه😀🤝🏻
بچه ها من تو این زمینه تحقیق کردم و فهمیدم آدم تا زیر ۲۰سالگی تایپش اصلا معلوم نیست و در حال شکل گرفتنه
لطفا پین کن بقیه بفهمن
INFP نمیدونم درسته یا نه:)
Entj
عه ناظرش منم
:]💗
عالی من INTJ هستم=)👐🏻
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
فالوم کنین ۶۵۰ تایی شم=]
به تستم سر بزنید=]
با تشکر فراوان=]