4 سال پیش 6 اسلاید 253 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (34)
  • ج‌چ:کیپاپ
    فقط اولی رو دیده بودم و مدیونید اگه فکر کنید فهمیدم چیشد اینقد پیچیده بوددد🤣

  • عالی بود ❤️میشه یه انیمه که بالای ۱۳،۱۲،۱۱سال نباشه شخصیت هاشم کیوت باشن و توش همش جنگ و دعوا و خو.ن نباشه معرفی کنی ؟ 😂

  • wow
    تستت عالی بود بازم بزار

  • مدفن کرم های شبتاب

  • همه انمیه ااس ک کقتی زو دیدم جز حباب و حر های ناگفته ک حبتب رو کذرا دیدن تو تلویزیون ولی میبینمشون مننونننن


    راستی گدفن کرن ااش تبتاب هم ببین خیلی غمگینهههه گریه داره ):

  • انیمه

  • ج.چ هردو
    اوتاکو آرمی ام 🥰💜
    عالی ۳تا رو دیدم 😁😍

  • ج چ:هردو ولی بیشتر انیمه😐💓

  • من از ۴ سالگی اوتاکو ام همرو دیده بودم😂😘
    ولی برای خوشحالی سازنده لایک شد `• •'

  • ج چ :انیمه★★★★

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.