4 سال پیش 4 اسلاید 306 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (16)
  • من از بی تی اس به شدتتت متنفر بودم ولی یه روز تصمیم گرفتم آرمی شم و شدم کره جنوبی بی‌تی‌اس ب‌پ ایتزی و... شدن تمام زندگیم و تا آیدل شدن خودم ادامه داره...:)

  • اول: وقتی ۶ سالم بود با دونگی آشنا شدم بعدش تمام فیلم های کره ای توی تلویزیونو میدیدم😊
    دوم: حدود ۱۲ سالم بود که توی مایکت میچرخیدم که با بازی بلک پینک و بی تی اس اشنا شدم بعدش دیگه رفتم تو کارش و تحقیق کردم که الان ۴ ساله آرمی و بیلنکم😍

  • ادامش =بعد تو سال 1399 جومونگ بخش شد من عاشق سریال جومونگ شئم رفتم دربارش تحقیق کنم و اینجوری شد که فهمیدم کشوری به اسم کره جنوبی وجود داره و الان که سال 1401 دوباره جومونگ داره پخش میشه تو تماشا ساعت 19

  • خب من از وقتی 5 سالم بود عادت داشتم فیلم های شرق اسیا یعنی چین و زابن و کره را نگاه کنم اون موقع ها نمی دونستم کره جنوبی یا کره شمالی وجود داره ولی فیلم هاشون میدیم فکر میکردم چینی هستن چون نمی دونستم کره ایا هم هستن وقتی 10 سالم بود سریال یانگوم یا همون جواهری در قصر رو دیدم و فکر کردم چینیه

  • راستش از وقتی یادمه عاشق کره جنوبی هستم . از سه چهار سالگی که کیدراما می دیدم از کره و تاریخش خوشم اومد و کل تاریخش رو خوندم ‌‌. تو کامنت های برنامه های آموزش زبان کره ای هم با بی تی اس آشنا شدم و الان آرمی هم هستم

  • از طریق بی تی اس 😐🍁
    چه قشنگ ادیت میزنی😐🍁

  • بی تی اس

  • با بی تی اس
    ولی از همون اول با فیلم های کره ای تماشا فکر می کردم کره ای ها خیلی خوشگلن
    و هیچوقت نمی گفتم این چینی مینیا همیشه میگفتم این کره ای ها

  • من با کیدراما های تلویزیون بعد تو گوشی ی کیدراما دیدم بعدش که بی تی اس و بلک پینک عشقم شدن علاقم یه کره خعللیییی بیشتر شد 🤩🤩🤩

  • بله تو تلوزیون بی تی اس پخش کرد از همونجا شروع شد تا اخرین روز زندگیم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.