4 سال پیش 8 اسلاید 119 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (19)
  • افسردگی خیلی حاد داری :) میدونم..🙂♣️
    یکیو داشتم ولی اون خودش بدتر منه و..رفتارش تغییر کرده دیگه چیزی نمیتونه خوشحالم کنه
    من میخوام گریه کنم نمیذارن ک :_)

    • هعییی منم یه بنده خداییو داشتم مثه خاهرم بود ولم کرد رفت با اون یکی دوستم صمیمی شد ☺

    • 🙂🤝🏻

  • افسردگی حاد داری:)🙂👌🏻
    آره میدونم😹(😭)

    • 😟اگر خواستی میتونی باهام صحبت کنی باشه؟💜

    • مشکل همینه که نمیدونم از چی صحبت کنم!🙂💔

    • میدونی چیه؟حس میکنم بی مصرفم
      همینش ترسناکه نه؟

    • من فقط 13،14 سالمه ولی نمد چرا از الان...

    • او من از تو کوچیکترم و دقیقا حسایی که تو داریو دارم تو بی مصرف نیستی تو یه ادمی که نیاز داره یکی بهش کمک کنه با یکی دردودل کنه و اینکه افسردگی داری اشکال نداره خیلیا افسردگی دارن یه لیست از کارایی که دوس داری بنویس و هر وقت حوصله داشتی یکیشو انجام بده سعی کن وقتی ناراحتی تو خودت نریزی با یکی حرف برن یا اگر کسی نیست که باهاش حرف بزنی تویه دفتر بنویس اگه دلیل ناراحتیت یه فردیه نقاشبیشو بکش بعد مچالش کن پارش کن بخدا جواب میده😂

    • بمیرمم بیا بگلم خوب شی

    • خدانکنه🥺😭🤧

    • 😅مرسی

  • خدارشکر افسردگی نداری 😂

    خدارشک

  • برید کنار سلطان افسردگی وارد میشود🙂😂
    تستت لایک شد👍
    فالوم کنید بک میدم:/☃️
    فالوم کنید بک میدم:/☃️
    فالوم کنید بک میدم:/☃️
    فالوم کنید بک میدم:/☃️

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.