انیونگ ناظر:) تو دسته کیپاپه دیه منتشر؟؟؟؟:))
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
انیونگ ناظر:) تو دسته کیپاپه دیه منتشر؟؟؟؟:))
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
میخوام یه گروه تشکیل بدم
اگه میای
نظرسنیجمو نیگا کن
پین کن چون لایک کردم
ایصوکشیمیخوامبراتفنپیجبزنممم-!
وایییی من غشش منم میزنم براتتت
🥺💕
ایصوکککککک😹🥺
ایصوکی ان هستی؟؟ سوپرایز برات دارم
اره آن ام . چیه؟
هیچی میخواستم رمز ناشناسمو بهت بدم جررر😹😹
😐
سوپرایز🥺😹
ایصوکی برنامه دارم برم پاریس با تو و ساکورا به ساکورا گفتم خواستم تو هم بدونی😔💔😐
اره میام😹💔✌🏻😔
فرندمیشی؟•-•🍓
اگهمیشیچهوون¹⁸^^🌸
بله حتما :)
ایصوک ⅑
خعش^^🍓🥺
ایثپکییی
ا
ی
دددد
ی
ش
ادتو بدههه
ودففف
چی نوشتم
ایصوکی*
هلیاشی باشه فقط یه چیزی تا وقتی توی تستچی باهم هماهنگ نکردیم پیام نده 😹💔
Parmis896pm
بل چشم😹
😹💔😔✌🏻
لیصوراایزریللل!•-•
😹💔✌🏻
للیییصصووووررراااااافففووورررررااااووووررررر-!
:)))))🤓💕
🌝💕
عررررررکوییناممممعالیییبودددد-!